מל גיבסון הוא "לוחם קר"

השחקן מל גיבסון מנהל מגעים לשתף שוב פעולה עם תסריטאי "נשק קטלני", שיין בלאק, במותחן הריגול "לוחם קר" (ש.ל.ר, Cold Warrior). בלאק יביים את הסרט על פי תסריט של צ'ארלס מונדרי, וזו תהא הפעם השניה שלו בתפקיד אחרי "קיס קיס בנג בנג" המוצלח.

גיבסון יגלם בסרט מרגל אמריקאי שהיה פעיל במלחמה הקרה ופרש לפני שנים, אך נקרא לדגל ומצתוות לסוכן חדש וטרי מהאקדמיה על מנת לסכל ניסיון טרור רוסי על אמריקה.

הסרט יופק בידי אולפני יוניברסל, ומדובר בפרויקט אולפנים ראשון לגיבסון מאז שנהג שתוי ב-2006, נעצר בידי שוטר, והחל בניבולי פה אנטישמים וטען כי היהודים אחראים לכל המלחמות בעולם וכו' וכו'. האולפנים לא רצו להתעסק עם גיבסון אחרי הערות אלו, ולמעשה מאז "סיינס" ב-2002 הוא כלל לא הופיע לפני המצלמה. "על סף תהום" שיצא אמש (ה') לאקרנים בארץ הוא הסרט הראשון (והעצמאי) בו מככב גיבסון, והוא התחייב לעוד מספר פרויקטים עצמאיים אחרים: בינהם כיכוב ב"הבונה" (ש.ל.ר, Beaver) שתביים ג'ודי פוסטר וב"איך ביליתי את חופשת הקיץ שלי" (ש.ל.ר, How I Spent My Summer Vacation) שכתב, ובימוי סרט על ויקינגים שבו יככב ליאונרדו די'קפריו.

אמנם גיבסון קיים ראיונות יחסי ציבור לקראת צאתו של "על סף תהום", וכמובן שענין האנטישמיות עמד באויר. כאן גיבסון מתראין לאיש הקולנוע העצמאי, רון ג'קובסון (יהודי), מ"הוליווד טלויז'ן":

והנה ראיון בעל אופי שונה לחלוטין, די מבזה, שהעניק גיבסון למראין היהודי סאם רובין מחדשות הערוץ KTLA5:

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?