הוט מעלה את ערוץ HOT3 ב-FULL HD

ערוץ הסדרות HOT3 עלה אתמול באיכות FULL HD בערוץ 503 בממיר הדיגיטלי. התכנים ולוח השידורים של הערוץ החדש זהים לאלו של הערוץ 'הרגיל' שהיה קיים עד כה, אלא שאיכות התמונה בחדש היא ברזולוציה גבוהה יותר מהרגיל – 1080i, ואיכות שידור הקול היא ברמה גבוהה (אך סטנדרטית לערוצי היי-דפינישן) – Dolby Surround 5.1.

מרבית שידורי הטלויזיה ב-HD בישראל הם ברזולוציה 720p, ועל אף ש-1080p היא כיום האיכות הכי טובה תיאורטית, 1080i שבה בחרה הוט לשדר את HOT3HD היא המקבילה הכמעט זהה לה. משמעות האות i לצד המספר 1080 היא Interlanced ומשמעות ה-p היא Progressive-scan.

ערוץ HOT3 הינו ערוץ משותף בין yes ובין הוט (ביס נקרא הערוץ yes Stars Base), שכל אחת מהרשתות בוחרת לה תכנים מקוריים לשבץ במשבצות זמן קבועות מראש. הוט משדרת במשבצות שלה את הסדרות "הבורר" (שתי העונות הראשונות לא צולמו ב-HD), "מחוברות", "תמיד אותו חלום" (צולמה ב-HD), "תמרות עשן" (צולמה ב-HD) והפקות מקור אחרות, לצד תוכניות רכש בלעדיות כמו "דמג'ס".

ערוץ HOT3HD הוא התשיעי במשפחת ה-High Definition של הוט לצד ערוץ סרטים הוליוודים וערוץ סרטים הודים, נשיונל ג'אוגרפיק, MTV, FTV, יורו ספורט, ושני ערוצי VOD.

ליאור

1080i לא נחשב כFULL HD אלא רק 1080p.

ערוץ HOT3 הוא ערוץ הדגל של הוט והוא בהחלט לא משותף ליס (אתה מתבלבל עם הוט פמילי/יס בייס שמשדר בעיקר תוכניות יומיות וקצת רכש סוג ב').

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?