האוזן השלישית מאפשרת צפיה ישירה בסרטים באינטרנט

שירות חדש של רשת ספריות הוידאו האוזן השלישית מאפשר למנוים לצפות בסרטים דרך האינטרנט, על חשבון מנוי ההשכרה שלהם ברשת. השירות הושק בסוף השבוע האחרון, וכבר מוצעים באתר הרשת הסרטים 11 סרטים, בינהם "עג'מי", "אנטי כרייסט" ו"מטרופוליס" (1927).

נראה כי מדובר בינתים בשירות צנוע למדי המתמקד אך ורק במנוים הקיימים של האוזן. מטבע האינטרנט, גולשים עשוים להתגלגל לאתר האוזן ואף יחפצו לצפות ב"מטרופוליס" דרך האתר (שוס אמיתי, תודו), אך יתקלו בסירוב המערכת באם אין להם מנוי. צלצלתי לסניף תל אביב של האוזן במטרה ליצור מנוי חד פעמי על מנת שאוכל לצפות בסרט כבר בדקות הקרובות, אך נתקלתי בסירוב: על מנת ליצור מנוי חדש, עליכם להגיע לסניף האוזן ולמלא טפסים. ובאינטרנט, שממנו הגעתי? לא, שם אי אפשר למלא את הטפסים. מאד לא 2010. הלך הרעיון לצפות בסרטים בדקות הקרובות.

טבעי אם כן, שאסא אופק, קניין הקולנוע הישראלי העצמאי וה-VOD של הרשת, טוען שאין תחרות מול שירות הצפיה הישירה בסרטים של אורנג'. "לא פתחנו חזית מול אף אחד," הוא טוען, "אלא שיפרנו את שירות ההשכרות בספריה שלנו למען המנוים. שיטת החיוב אצלנו היא באופן גריעת סרט מהמנוי הקיים ומתן שרות משלים גם אם עותקי הדי וי די מושאלים באותו זמן. בכל מקרה בכוונתנו להמשיך ולקדם סרטי ארט-האוס לקהל הרחב בכמה פלטפורמות. ספרית ההשכרה ממשיכה להצליח, להתקיים ולגדול אבל כשם שהעלנו את ערוץ האוזן ב-VOD של הוט, וכשם שהעמקנו באופן ניכר את מדפי המכירה שלנו, כך פיתחנו את ערוץ הסטרימינג באתר האוזן בכדי לתת מענה במגרש האינטרנטי באיכות שידור גבוהה ביותר, זמינה וחדשנית."

היצע 11 הסרטים שקיים עכשיו צפוי להתרחב, ואם ישאב עוד מהעושר המדהים וחסר התחרות של סרטים מכל הזמנים ומכל הארצות שזמין בספריות הרשת, הרי שמדובר בשירות מדהים ומצוין למנוים.

לחצו כאן לעבור לאתר האוזן השלישית

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?