סינמה סיטי ראשון לציון יפתח בעוד כחודש: יניב 35 מיליון ש"ח בשנה לגזית ישראל

חברת גזית ישראל, שלוחתה של גלית גלוב בארץ, הכריזה על פתיחתו של מתחם הקולנוע והבידור 'G סינמה סיטי' בראשון לציון בעוד כחודש. הפרויקט הוכרז לראשונה קצת לפני אמצע 2004, אך יצא לדרך רשמית ב-2007 עם יעד לפתוח באוגוסט 2008. עם זאת, כמובן, העניינים התעכבו, וכאמור המתחם יפתח רשמית במהלך חודש מארס, ויהנה מחג הפסח שיחול ב-29 באותו החודש.

סך ההשקעה במתחם מסתכמת ב-350 מיליון שקל, מתוכם 250 מיליון ש"ח הושקעו על ידי גזית גלוב ישראל ושאר 100 מיליון הש"ח הושקעו על ידי חברת ניאו לינאו סינמה. הקומפלקס משתרע על שטח של 30 דונם הכוללים שטח מסחרי של 27,000 מ"ר; 26 אולמות קולנוע במפלס נפרד שיופעלו על ידי חברת ניאו לינאו סינמה; 23 בתי-קפה, ברים, מסעדות ודוכני מזון ו-38 חנויות קונספט שונות.

בין המסעדות ובתי-הקפה שיפעלו במרכז ניתן למנות את מסעדת מוזס, ג'אפניקה, ג'ירף, קפה-קפה, קפה לנדוור, ארומה והבר האירי. כמו כן, בין החנויות שיפתחו במרכז בולטות חנות טויס אר אס, שתשתרע על 1,500 מ"ר בשתי קומות, וכן חנות אליטל, שתשתרע על 1,200 מ"ר. בנוסף, מתכננים בחברת גזית ישראל להקים מעין 'פארק היורה' – פארק מוצגי דינוזאורים בגדלי 10 עד 20 מטרים ריבועיים.

G סינמה סיטי נבנה בצמוד למרכזים המסחריים G1 ו-G2 של החברה, סמוך לשדרות משה דיין בראשון לציון. בגזית ישראל מצפים להכנסות גובה 35 מיליון ש"ח בשנה.

סינמה סיטי ראשון לציון: זמני הקרנת סרטים והזמנת כרטיסים

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?