50 אלף ביקרו בסינמה סיטי ראשון לציון

סינמה סיטי ראשון לציון

סינמה סיטי ראשון לציון

50 אלף מבקרים פקדו את סינמה סיטי ראשון לציון בסוף שבוע הפתיחה שלו, ו-20 אלף כרטיסים לסרטים בו נמכרו. ב-17 מתוך 26 האולמות במתחם הקולנוע החדש הוקרנו סרטים, ותשעת האולמות הנותרים יפתחו להקרנה במהלך השבוע הנוכחי ולכל היותר ביום חמישי הקרוב.

גם אנוכי ביקר במהלך סוף השבוע (מוצ"ש) בסינמה סיטי של ראשון לציון (עיר מגורי), ואמנם לא נהנתי מתורים ארוכים לחניה כמו שסיפרו האנשים שנהרו ליומיים הראשונים לפתיחה, אבל בהחלט סבלתי מגודש עצום של ילדי מערב ראשון לציון. היתרון היחסי של סינמה סיטי גלילות, כמו גם מרבית הקומפלקסים האחרים, הוא שהם נמצאים במקומות מבודדים יחסית, ולא בתוך מרכז אוכלוסין. אם פעם האיזור היה שומם יחסית לצידו של קניון הזהב שם מאחורה, היום קיים באיזור ריכוז אוכלוסיה רב מאד, ונראה כי כל ילדי האיזור החליטו לבקר במתחם הבילוי החדש שנועד רק להם – מרחק הליכה קצר מהבית. התוצאה: בכל עבר שתסתכלו אליו תראו ילדודסים מכים בשובבות האחד את השני (אפילו ראיתי ילדים חונקים זה את זה ומיד אחרי כן מתחבקים באהבה), מסעדות עמוסות ברעש ולכלוך בכל מקום (כבר ציינתי שרק יומיים קודם נפתח המתחם רשמית?)

סביר להניח שבתומו של חג הפסח וקצת לפני החופש הגדול, יהיה ממש תענוג להגיע למתחם סינמה סיטי בראשון לציון, אבל עד אז, ובכן – כדאי לבחור סרטים מוגבלים בגילאים. עוד לא נכחתי בסרט עם ילדים שלא היה מוצף רעש.

סינמה סיטי ראשון לציון: זמני הקרנת סרטים והזמנת כרטיסים

חחחחחחחח ענקקק,הדינוזאורים הג"רפה

אני הייתי שם זה ענק וכיף שם

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?