"החצויה 2" עולה ב-VOD בחינם

לי בירן, יון תומרקין ועמית פרקש. מתוך החצויה 2.

לי בירן, יון תומרקין ועמית פרקש. מתוך החצויה 2.

העונה השניה של סדרת המתח לנוער "החצויה", בת 45 הפרקים תשודר בחינם לשירות HOT VOD Young החל מה-6 במאי. הסדרה שיצרו אילן רוזנפלד ושירה אלון בהשראת סדרת סרטי/ספרי "דמדומים", זכתה להצלחה בארץ והפורמט שלה נמכר למספר לא מבוטל של מדינות בחו"ל.

בעונה השניה של חצויה אנו פוגשים שוב את אלה (עמית פרקש), נערה בת 16, שבסיום העונה הראשונה הפכה לנביאה, ובזכות כוחותיה הצליחה למנוע מלחמה בין שני החצאים שלה – ערפדים ובני האדם והצילה את העולם. לסכסוך עתיק היומין בין הערפדים לבני האדם, מצטרפים בעונה השניה שדים, שמאז ומעולם היו האויב המיתולוגי של הערפדים. הם הוכנעו לנצח על ידי החצוי הקודם, אבל אחד מהם קם פתאום לתחייה.

אדם (לי בירן, "כוכב נולד" כלשהו) הוא נער בן 16, המגלה שהוא שד שכל יעודו הוא לתקוף ולשאוב את נשמתם של הערפדים בעולם. הוא מנצל את תמימותה של נביאת הערפדים החדשה, ומנסה להחיות דרכה את מלכתו ואת אחיו. אלה בטוחה שהיא תצליח לאלף את השד למרות שאהובה, ליאו (יון תומרקין), מתנגד בטענה שאף יצור בעולם לא יכול להתנגד לטבע שלו. אגם רודברג תגלם את הערפדית בת ה-16 שהיא גם האקסית המיתולוגית של ליאו. נועה וולמן תגלם אשת מחשבים עם מיומנויות של אשת קרב. יאנה גור תגלם את לילית, מלכת השדים שאדם מנסה להחיות. כל השדים, שהם בעצם בניה, פועלים כמו בכוורת ויוצאים אל העולם כדי לשאוב נשמות ולהביא לה אותן. וגיל פרנק יגלם איש מסדר הדם בעברו הרחוק שסולק עקב התנהגות בלתי ראויה, וכעת שב מן הגלות.

הוא מכוכב נולד 6 .
העונה השנייה עומדת להיות מדהימה, כי ליבי הצטרף 3>
הוא ויון הולכים לקרוע לי את מסך המחשב . (:

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?