מייגן פוקס יצאה מ"רובוטריקים 3"

מייגן פוקס. מתוך רובוטריקים.

מייגן פוקס. מתוך רובוטריקים.

אולפני פאראמאונט החליטו לבטל בסופו של דבר את שובה של מייגן פוקס לסרט ההמשך "רובוטריקים 3", ללא סיבה רשמית כרגע. יחד עם זאת, כל מיני מקורות בהוליווד גורסים כי האולפנים והבמאי מייקל ביי, רוצים לקחת את הסיפור של הפרק השלישי בסדרה לכיוון חדש ולהעניק לדמות של שייה לביוף אהבה חדשה.

אנשי יחסי הציבור של פוקס מיהרו להוציא הודעה כי "זו היתה החלטה שלה לא לשוב. היא מאחלת לסדרה כל טוב." ספק רב בליבי לאמיתות הדבר, וכנראה מדובר בניסיון להציל את כבודה האחרון של השחקנית המשתלחת, שרק בשבועות האחרונים נצפתה על סט הצילומים הבלתי מוכן כשהיא מדגימה משחק עם דמויות ממוחשבות. הגיוני יותר שלביטול הופעתה של פוקס גם בפרק השלישי יש קשר ישיר להשוואה שערכה בין מייקל ביי לבין אדולף היטלר בריאיון למגזין בריטי. הוכחה שבהוליווד לא צריך רק יופי – אלא גם שכל? טוב, לפחות טקט.

גם לכוכב השני של סדרת הרובוטריקים – שייה לביוף – לא חסרות התבטאויות מטומטמות: בפסטיבל קאן שנפתח בשבוע שעבר, אמר השחקן הצעיר כי "אינדיאנה ג'ונס וממלכת גולגולת הבדולח" עשה עוול לסדרת אינדיאנה ג'ונס וכי הוא בטוח שהבמאי, סטיבן שפילברג, יתקשר, אך הוא צריך לדעת את האמת. האם גם שפילברג ינקום?

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?