איתי אנגל ו"עובדה" כבר לא

נרג' מדווח שאיתי אנגל מסיים את תפקידו ככתב קבוע בתוכנית התחקירים של אילנה דיין, "עובדה". אנגל אמנם כבר לא יקבל את המשכורת הקבועה, אבל כנראה שימשיך ככתב "פרילנסר".

אני מלא הערכה לאילנה דיין, אבל "עובדה" בלי הכתבות הנועזות של אנגל היא סתם עוד תוכנית בלוח השידורים. מעטים התחקירים הרציניים באמת שהופיעו בתוכנית בשנים האחרונות, ואמנם היא לא מתמקדת בחתולים כמו רפי גינת וגם לא בעברייני מין כמו אמנון לוי, ובכל זאת "עובדה" כבר לא מהתוכניות המובחרות שיש לערוץ 2 להציע. אם להתמקד באנגל, הכתב הכי נועז שהמדינה ידעה בשנים האחרונות, מרבית התחקירים הטובים באמת של "עובדה" שייכים לו. במלחמת לבנון השניה הצטרף אנגל (למורת רוחי*, אם יותר לי לציין) לגדוד נח"ל בפעולה לילית שלהם ונקלע לשדה קרב אמיתי בין חיילינו לבין חמושי חיזבאללה. קודם לכן, סיקר אנגל גם עימותים באפגניסטן, בפקיסטן, בקונגו, ובעירק; את פירוק ברית המועצות ואף את מלחמת האזרחים בבלקן.

* עם כל הכבוד לזכות הציבור לדעת והרצון לתעד, לחיילינו מספיק קשה להגן על עצמם ולפגוע במנסים להרוג אותם – הם לא צריכים לדאוג גם לכתב חדשות והצלם שלו. מי שזוכר את הצילומים, צריך לזכור גם את החיילים המורים לאנגל מה לעשות והיכן להסתתר, במקום להתרכז בלחימה.

erik

בכתבה בלבנון לא היה צלם אנגל צילם בעצמו.

ח.נ

הפסד ענק לעובדה הוא היה הכתב המוביל המרתק
והמיוחד ביותר בתיקווה שישאר כך..
עובדה תאבד המון צופים זה כבר לא יהיה אותו דבר..
אין על איתי !!!!!!!!!!!!!!!

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?