אקשן ב-HOT

ביום חמישי שעבר, חברת הכבלים HOT הודיעה שלא הצליחה להגיע להסכמה עם החברה המפיקה את ערוץ האקשן שלה, AXN. הוט ממשיכה בקו ההעדפה הפיננסית שלה על פני העדפות הלקוחות שלה, כשכבר ב-2005 הוסרו מלוח השידורים שלה הערוצים קרטון-נטוורק ו-TCM מפאת חיכוכים פיננסים עם החברה המפיקה, חברת טרנר. הוט נקמה בטרנר שנתיים מאוחר יותר, כשהסירה בפתאומיות את ערוץ החדשות CNN הפופולרי בלי להתחשב בקהל הצופים הנאמן של הערוץ. מאז ביססה לעצמה הוט שם של חברה לא מתפשרת שתעדיף את התקציב על פני הלקוח. אפשר להבין את הוט – CNN לא בכל מחיר. הענין הוא שהוט פועלת על דעת עצמה וגורמת לעצמה נזק. אילו היתה מתאגדת עם חברת הלוין yes, כדי להוריד את המחירים שדורשות חברות הערוצים, גם היא היתה מרוויחה, וסביר שגם הלקוח בסופו של דבר היה משלם פחות. במקום זאת, הוט מעדיפה לשחק בעצמה ולא לתת לאף חברה לרמוס אותה – ומכה שנית, הפעם מול ערוץ ישראלי, הערוץ AXN שהיה מאבני היסוד של הוט בקרב מול יס.

ביום ראשון האחרון, הוט דיווחה שחברת דורי מדיה תפיק עבורה ערוץ חלופי בשם HOT XTRA ACTION (מישהו יודע על ערוץ עם שם עברי בהוט?). בכך, השתיקה הוט את ההתקוממות הקטנה שעלתה באינטרנט במחאה על הורדת הערוץ AXN. עבור דורי מדיה, מדובר בהידוק נוסף בקשר עם הוט, קשר מהסוג הרופף בדרך כלל שמקיימת הוט עם שותפותיה. במכרז האחרון להפעלת ערוצי הסרטים של הוט, דורי מדיה זכתה והחליפה את יסמין תקשורת.

[…] HOT3 ישאר באפיק 3 שלו, אך במספרים העוקבים יכנסו שני ערוצים חדשים: באפיק 4 יתמקם ערוץ HOT Family עם סדרות רכש למשפחה ובינהן "בוורלי הילס 90210: הדור החדש", "גריק", "צעירים חסרי מנוח", "ימי חיינו", "אופרה", "ד"ר פיל", "אמריקן איידול", ו"גברים על עצים 2″. באפיק 5 יתמקם ערוץ HOT Zone (בהפקת דורי מדיה) וישודרו בו בין היתר: "הישרדות", "המירוץ למיליון", "סמולוויל", "על טבעי", "בבילון", "סטארגייט", "ללא עקבות", "שרה קונור", "צ'אק", "24", "CSI Miami" ,"CSI NY" ו"יריחו". ערוץ ביפ יעבור לערוץ 6 במקום ערוץ AXN שCSIיורד מהמסך. […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?