שוברי קופות 13.09.10: "האויב שבפנים 4" עוקף את כל קודמיו

מילה ג'ובוביץ' עם אלי לארטר. מתוך האויב שבפנים: החיים שאחרי.

מילה ג'ובוביץ' עם אלי לארטר. מתוך האויב שבפנים: החיים שאחרי.

סרט הפעולה התלת מימדי "האויב שבפנים 4: החיים שאחרי" הצליח אמנם בסופו של דבר למכור פחות כרטיסים מקודמיו, אבל בזכות המחירים הגבוהים של כרטיסי התלת מימד (שוב אותו סיפור נושן), הצליח לעקוף את שלושת קודמיו ופתח בארה"ב עם כ-26 מיליון דולרים מתוך 3,203 בתי קולנוע. סרט הפעולה המתחרה, "לוקחים" (ש.ל.ר, Takers), הוסיף בשבוע השלישי שלו עוד 5.7 מיליון דולרים שהצטברו לכדי 47.7 מיליון.

בסך הכל, מדובר בסוף שבוע של סרטי פעולה שלא הצליחו להמם אף אחד. "האמריקאי" עם ג'ורג' קלוני נפל חזק עם ירידה של 57 אחוזים כמעט מהשבוע שעבר, וגרף עוד 5.7 מיליון דולרים (אבל טיפה פחות מ"לוקחים") למצבור של 28.1 מיליון בשבועיים. "מצ'טה" התרסק לחלוטין ב-62.4 אחוזים מהשבוע שעבר, וגרף עוד 4.3 מיליון דולרים למצבור של 20.9 מיליון בשבועיים גם כן.

"הולכים רחוק" חתם את החמישיה העליונה, עם תוספת של 3.8 מיליון דולרים בשבוע השני שלו, למצבור של 13.9 מיליון. ואם כבר עברנו לסרטי רומנטיקה, "הרומנטיקנים" (ש.ל.ר, The Romantics) פתח בצורה מצומצמת של זוג בתי קולנוע, וגרף 45 אלף דולרים. גם הסרט התיעודי עטור הדיונים ויחסי הציבור, "אני עוד פה" (ש.ל.ר, I'm Still Here) על חואקין פיניקס, פתח בארה"ב בצורה מצומצמת של 19 בתי קולנוע, וגרף 97 אלף דולרים.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?