סיווג סרטים לגילאים בישראל יפורסם באינטרנט

מזה כמה שנים שמשרד המדע, התרבות והספורט בוחנים סרטים טרם הקרנתם בקולנועים בישראל ומגבילים את הצפיה בהם בהתאם. מסמכותה של המועצה הרלבנטית במשרד, על פי החוק, להגביל צפיה בסרט, לקצץ ממנו קטעים או אפילו לפסול את הצפיה בו. בשנים האחרונות כמעט שלא נפסלו או קוצצו סרטים, אך כמובן שגילאי הצפיה הוגבלו. זכורה לאחרונה פרשת "ואלס עם באשיר", שיועד בהתחלה לצפית בני 18 ומעלה, אך הוקטן בעקבות פנית ארי פולמן לגילאי 16 ומעלה.

ההגבלות לגילאי צפיה בסרטים בישראל עומדות על סרטים לכל הגילאים, סרטים לבני 14 ומעלה, 16 ומעלה, ו-18 ומעלה. מדי חודש מעתה יפורסמו באתר המשרד סיווגי הסרטים לגילאים. שר המדע, התרבות והספורט, ראלב מג'אדלה, אמר כי "פרסום סיווג הסרטים באתר האינטרנט של משרדנו והפצתו לתקשורת, נועד לתת שירות חשוב וזמין להורים המבקשים לעקוב אחר התכנים אליהם נחשפים ילדיהם."

כאן באידיבי אנו מתכוונים לחסוך לכם את הטרחה של ביקור באתר המשרד והורדת קבצי "וורד" שונים. בימים הקרובים סיווגי הסרטים לגילאים בישראל יעודכנו כאן באתר ויהיו זמינים בכל עמוד כותר בספרית המידע של האתר. במילים אחרות, מי שיכנס לפרטי סרט כאן באידיבי ימצא בפשטות את סיווג הגילאים לסרט.

[…] שבועיים משרד התרבות, המדע והספורט יצא בהכרזה חגיגית שמעתה יתפרסמו באתר האינטרנט של המשרד הגבלות הצפיה על […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?