עודכנו הגבלות הצפיה לסרטים החדשים

מסור 4לפני שבועיים משרד התרבות, המדע והספורט יצא בהכרזה חגיגית שמעתה יתפרסמו באתר האינטרנט של המשרד הגבלות הצפיה על סרטים חדשים. כך ידע הקהל לאילו סרטים מותר לילדים ללכת ולאילו יצטרך השגחת הורים.

מאז ההכרזה, כשבאמת התפרסמה באתר רשימת ההגבלות לאותו השבוע, לא התעדכן האתר. דוברת המשרד עזבה את תפקידה ובינתים לא מונה אף דובר במקומה.

אך אל חשש! האנשים הטובים במשרד עצמו, בהובלתה של הגברת סוניה דוד-אלמליח, מעדכנים אותנו ישירות בינתים. אז כדי לדעת האם לסרט בקולנוע (או בקרוב בקולנוע) יש הגבלת צפיה כלשהי, לא תצטרכו ללכת רחוק, ותוכלו להתעדכן ממש כאן באידיבי, כמו שהבטחנו אז! למיטב ידיעתנו, אידיבי כרגע הוא האתר היחיד שמפרסם את הגבלות הצפיה ("סיווג סרטים") על הסרטים שכרגע ובקרוב בקולנוע. אז קדימה, קפצו למדור הסרטים או השתמשו בתיבת החיפוש למעלה כדי למצוא את הסרטים שאתם רוצים לדעת את הגבלות הצפיה עליהם.

בכורה ביום חמישי:

benhli

הי אלי:
רק עכשיו גיליתי את הבלוג הנחמד הזה, והגיע הזמן שיהיה איזה IMDB קטן בעברית ולקהל בארץ. יישר כוח קודם כל. מנסה לאתר פרטים על הנושא של הגבלות צפייה ומחיפוש אקראי שעשיתי לא מצאתי קיטלוג מסודר על הסרטים באתר בנושא מגבלות גילאים בארץ… האם להניח שמדוב על פרסום ההגבלות רק על הפצות חדשות מעתה ואילך? או שמא בעקבות התנהלות טיפוסית של משרדי ממשלה מבטיחים אבל לא מקיימים ולכן אין גם למה לצפות?
אודה על עדכונך בנושא..

אלי שגב

תודה על הברכות. אני כמובן גם לא עובד לבד, אז ניקח את המחמאות בשם כל הצוות 🙂

לגבי קטלוג מסודר של הסרטים על פי דירוגם אענה רק שזה בדרך, אבל יש באפשרותך לדעת מעמוד "עכשיו בקולנוע" את דירוגי הסרטים שמוקרנים עכשיו בקולנוע.
הסרטים היחידים שאין לנו נתונים לגביהם יהיו הסרטים שיצאו בסוף השבוע הקרוב לקולנוע, אך בשבוע הבא העדכונים ממשרד המדע, התרבות והספורט צפוים להתחדש.

נכון לעכשיו אנחנו (למיטב ידיעתי) האתר היחיד שמחזיק בדירוגי הסרטים (הגבלות הצפיה) לכל הסרטים שהופצו בקולנועי ישראל בשלושת החודשים האחרונים. אנו משתדלים גם לעדכן סרטים שהוקרנו בטלויזיה וזכו לדירוג כך.

אחזור ואדגיש שניתן כרגע לצפות בפרופיל כל סרט שמוקרן כרגע בקולנוע ולקבל עליו את הדירוג. אם מצאת סרט שהחוק הזה איננו חל עליו, אשמח לשמוע על כך ולטפל בענין.

benhli

מצוין…אני מנהלת ספריה ממחושבת לצפייה בסרטים, ואני מחפשת דירוגי סרטים בישראל, להרבה מאוד סרטים מה20 שנים האחרונות לפחות (לסרטים בנושאים ספציפיים.)
אבל אני מניחה שהוועדה שהחלה לפעול (במתכונת מחודשת, אולי) רק לפני כחודש, לא מדרגת אחורה. התקווה אם כך היא בדירוג של סרטים שעברו לשידור טלוויזיוני, לא כן?
אמשיך לעקוב.
תודה !

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?