שוברי קופות 04.10.10: "הרשת החברתית" בפסגה

מתוך הרשת החברתית.

מתוך הרשת החברתית.

אתרי הטכנולוגיה באינטרנט היסטריים לאור ההצלחה הנאה של "הרשת החברתית", או כפי שהם נורא נהנים לקרוא לו, "סרט הפייסבוק". הסרט פתח בסוף השבוע האחרון בארה"ב עם 23 מיליון דולרים, על פי הערכות, בקרב 2,771 בתי קולנוע. למרות שכנראה אותם אתרי טכנולוגיה הם שמשכו את הקהל לצפות בסרט עם ההייפ הענק שיצרו סביבו (מארק צוקרברג לא אוהב את הסרט! הוא כן אוהב את הסרט! ראה ואמר שזה סרט נחמד!), נעים לגלות שכוכב הסרט ג'סי אייזנברג, הביא סכום כמעט זהה לסרטו הקודם, "ברוכים הבאים לזומבילנד" (24 מיליון). או אולי תרצו לזקוף קצת קרדיט גם לשחקני המשנה: ג'סטין טימברלייק הזמר האהוד או אנדרו גארפילד שהולך להיות הספיידר-מן הבא שלנו.

"אגדה עם כנפיים: השומרים של גאהול" אמנם לא פתח בצורה מזהירה בשבוע שעבר, אבל הצליח לשמור על חוזק מסוים באקרנים, וירד ב-32 אחוזים ברווחים בלבד. הוא גרף בסוף השבוע 10.8 מיליון דולרים שהצטברו ל-30 מיליון. "וול סטריט 2" מאידך, לא היה מספיק בר מזל, וירד בכמעט 50 אחוזים אל המקום השלישי (מהמקום הראשון בשבוע שעבר). הוא גרף 10.1 מיליון דולרים שהצטברו ל-35.9 מיליון. "גנב עירוני" נושף בעורפו (ואולי עם הנתונים הסופיים עוד יעקוף אותו) עם 10 מיליון דולרים, על פי הערכות, בשבוע השלישי שלו ו
"מצוין בקלות" (ש.ל.ר, Easy A) חותם את החמישיה העליונה עם 7 מיליון דולרים בשבוע השלישי שלו. המותחן "הכנס אותי" (ש.ל.ר, Let Me In) פתח נמוך למדי עם 5.3 מיליון דולרים בלבד בקרב 2,020 בתי קולנוע, והתמקם במקום השמיני בטבלה.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?