פרטים חדשים על הסרט הישראלי "הפנטזיה הגדולה של סימיקו הקטן"

ציון ברוךשלומי קוריאטאורי גבריאלנטע גרטי
מימין לשמאל: ציון ברוך, שלומי קוריאט, אורי גבריאל ונטע גרטי

זוכרים שבשבוע שעבר הבאנו לכם את הסיפור הבלעדי על צילומי הדרמה הקומית "הפנטזיה הגדולה של סימיקו הקטן" שיצאו לדרך מחר? ובכן, היום יצאה ההודעה הרשמית על הסרט שכתב ויביים אריק לובצקי ("אמא של ולנטינה"), והיא הביאה עימה את פרטי העלילה המורחבים.

העלילה מספרת על סימיקו הקטן (ציון ברוך) שעובד בחומוסייה השכונתית ועומד להתחתן עם מזי (נטע גרטי), גננת בפעוטון לחוצת-חתונה מחשש 'לאחר את הרכבת'. היא מתכננת להם את חתונת המאה, אולם הוא חולם לעשות סרט שובר קופות על רומן בין נערת ליווי לבחור תפרן, שהתאהב בה, ומנסה להחזיר אותה למוטב. מה שהחל כהרפתקה בחאפלה בליל קיץ חם בחומוסיה של ג'קי (אורי גבריאל), אליה נרתמת כל השכונה מסתבך כשאהבתם של שני השחקנים הראשיים, מכלוף הטבח (שלומי קוריאט) וטטיאנה המלצרית, עולה על שרטון. [אזהרת ספוילר?]סימיקו כמעט ומוותר על החלום, אבל ברגע האמת כולם מתייצבים לצדו. סוף טוב הכל טוב, באודיטוריום השכונתי מתקיימת הקרנה לסרט "אהבה אבודה", הקהל מריע בגדול, וסימיקו הקטן הופך לסלבריטי השכונתי, ומתחיל לפנטז על החלום הבא.[/ספוילר]

"הסרט עוסק בחלום ואובססיה של שלל דמויות עממיות בשכונה פריפריאלית, מהגיבור ויתר הסובבים אותו", מספר לובצקי. "אנחנו מאוד מתרגשים לקראת הצילומים, זה סרט שבו החלום נוגע בעשיית סרט קולנוע, תחום המוכר אשליות וסוחף את יוצריו באשר הם למסע פנימי מטלטל ולעיתים מערער."

את הסרט יפיקו מיכאל שרפשטיין דרך "טופיה תקשורת", ומשה וליאון אדרי דרך יונייטד קינג. הצילומים, כאמור, יחלו מחר (ג', 5.10).

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?