העונה הרביעית של "קליפורניקיישן" תשודר בארץ יממה אחרי ארה"ב

"קליפורניקיישן". דיוויד דוקובני.

"קליפורניקיישן". דיוויד דוקובני.

עוד סדרה עולה בזריזות אחרי ארה"ב: העונה הרביעית לדרמה הקומית המוצלחת "קליפורניקיישן" בכיכובו של דיוויד דוקובני, תעלה לשידור ב-HOT יממה אחת בלבד אחרי השידור בארה"ב. הסדרה זוכת פרסי גלובוס הזהב והאמי, מקורה ברשתות CBS ו-Showtime.

בסיום העונה השלישית נעצר האנק מודי (דוכובני) על בעילת קטינה, לאחר שביתו התפרק, חייו התדרדרו ושערורייה סביב ספרו הפכה אותו לסלבריטאי. [ספוילר]בפתיחת העונה החדשה, האנק יושב בכלא, שלושה ימים לאחר מעצרו המתוקשר, כשהסוד הגדול שלו נודע לכל העולם. כשסוכנו וחברו צ'ארלי לבסוף משחרר אותו בערבות, הוא מבשר לו שגרושתו קארן ובתם המתבגרת בקה מחרימות אותו מחייהן. בזמן שהאנק שוכר את שירותיה של עורכת-דין מפתה (קרלה גוגינו), הסוכנות שלו מחליטה להפיק סרט המבוסס על הספר השערורייתי, בהשתתפות כוכבנית הוליוודית שמעוניינת בהאנק כמעט כמו בתפקיד, וזוכה האוסקר אדי נירו (רוב לאו בהופעת אורח), שעשוי לשחק את האנק בסרט.[/ספוילר] עוד יופיעו בעונה החדשה: זואי קרביץ (בתו של לני קרביץ), תגלם חברה של בתו של האנק, שמצרפת אותה ללהקת הבנות המרדנית שלה. מייקל אילי המצוין (שלא זוכה למספיק תפקידים משמעותיים וראיתם אותו ודאי ב"פלאש פורוורד") יגלם את מושא אהבתה החדש של קארן.

העונה החדשה תעלה לשידור בארץ ב-10.1.2011 ותשודר בימי שני בשעה 22:25 בערוץ HOT3. יצוין כי שני פרקי הבכורה של העונה הרביעית דלפו כבר לאינטרנט.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?