הרשות השניה אישרה הפקות בהיקף 7 מיליון ש"ח

מועצת הרשות השניה לטלויזיה ולרדיו אישרה תוכנית הפקות בהיקף של כ-7 מיליון ש"ח לשנת 2011. בתוך כך, אישרה המועצה מכרז להפקת סרטי תעודה ודרמות בודדות בהיקף של כ-4 מיליון ש"ח, אשר יופנו לסרטים בתחומים "המשקפים את יעדי הרשות" והם תרבות וזהות יהודית, זהות ישראלית, מרכז ופריפריה בישראל, חינוך בישראל, וקבוצות מוחלשות בחברה הישראלית. כל זאת מתווסף ל-1.2 מיליון ש"ח שאישרה המועצה לתמוך בפיתוח פורמטים ותכנים ניסיוניים תוך פניה מיוחדת ליוצרים צעירים ולסטודנטים מתקדמים בחוגים לקולנוע, טלויזיה ותקשורת ברחבי הארץ.

"כוונת המועצה להשתמש בכספים כדי לחזק את היצירה המקורית בנושאים ובפורמטים שאינם זוכים כיום למענה הולם בערוצים המסחריים," מסר יו"ר מועצת הרשות השניה, ד"ר אילן אבישר. "הרשות מצפה לרעיונות מקוריים, נועזים וחדשניים בהצעות הפורמטים, ותפעל למימושם כתוכניות טלויזיה מצליחות."

צריך לזכור – הרשות השניה היא גוף רגולטורי ולא גוף שידור כמו הזכייניות של ערוצים 2 ו-10 המדווחות לה. "פעילות ההפקות של הרשות השנייה אינה מובנת מאליה," מסר מנכ"ל הרשות השניה מנשה סמירה. "תרומתה ליוצרים העצמאיים, לקידום יוצרות ויוצרים צעירים, ובעיקר ליצירות מקור איכותיות רבה מאוד. שיתוף הפעולה עם הזכיינים ושיבוץ התוכניות בלוח מוסיף לתמהיל השידורים ומחזק את המגוון הנדרש לברודקאסט הישראלי."

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?