סינמה סיטי חיפה ופארק של דיסני ב-2013

סינמה סיטי.

סינמה סיטי.

בעלות מתחמי הקולנוע סינמה סיטי גלילות וסינמה סיטי ראשון לציון מתכננות מתחם בילוי ובידור חדש בחיפה עם השם העקבי, "סינמה סיטי חיפה", שיכיל מרכז קולנוע עם 25 אולמות ולראשונה בישראל – פארק שעשועים רשמי של דיסני.

המתחם החדש יוקם ביציאה ממנהרות הכרמל בצ'ק פוסט חיפה, בסמוך לקניון Cinemall‏ (לשעבר קניון לב המפרץ), שהושק מחדש ב-2008 יחד עם 23 אולמות קולנוע תחת המותג yes planet, על פני 40 אלף מ"ר. לשם התחרות, מתחם הסינמה סיטי חיפה החדש יחליף את קונספט הקניון כאמור בפארק שעשועים של דיסני על פני שטח של 30 אלף מ"ר בנוי. כמו כן, מתחם המסחר והקולנוע יוקם על שטח של 50 אלף מ"ר ויכלול 6,000 מקומות ישיבה ו-5,000 מקומות חניה. סך כל גודלו של הקומפלקס הוא 80 דונם.

הפרויקט כולו נמצא בשלבי תכנון בלבד, ועל כן נחשב שאפתני מאד לעמידה בלוח הזמנים שהציב לעצמו – להיפתח במהלך 2013. יחד עם זאת, חברת ניאו לינאו (של האחים אדרי) מבעלות מתחמי הסינמה סיטי האחרים, מציינת כי הליכי התכנון צפוים לארוך 6 חודשים ואז העבודה תהיה נמרצת ותעמוד בזמנים. המתחם צפוי להניב אלף מקומות עבודה חדשים בצפון.

[…] חברת ניאו לינאו סינמה, המחזיקה במתחמי הסינמה סיטי (בקרוב גם אחד שלישי בחיפה ואולי גם אחד בירושלים שיפתח אפילו עוד השנה), שגרסת […]

[…] ומתחם מסחרי, בהשקעה של 125 מיליון ש"ח. רק בחודש שעבר הודיעה החברה כי תקים עד 2013 גם 'סינמה סיטי חיפה', שיכיל מרכז קולנוע עם 25 […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?