האחים משה וליאון אדרי הם אנשי השיווק של 2010 בעקבות סינמה סיטי ראשל"צ

האחים משה וליאון אדרי

האחים משה וליאון אדרי

פרס איגוד השיווק הישראלי 'אנשי השיווק של 2010' הוענק לאחים משה אדרי וליאון אדרי, בעקבות הקמת בית הקולנוע הגדול בישראל – סינמה סיטי ראשון לציון. האחים הם מבעלי חברת ניאו לינאו סינמה, המחזיקה במתחמי הסינמה סיטי (בקרוב גם אחד שלישי בחיפה ואולי גם אחד בירושלים שיפתח אפילו עוד השנה), שגרסת ראשון לציון שלהם נפתחה במארס 2010 בהשקעה של 450 מיליון ש"ח וכוללת 45 מ"ר של בתי קולנוע ומסחר; כמו גם פעילות הפצה והפקת סרטים ישראלים שהיו שוברי הקופות הגדולים השנה, ובינהם "זוהי סדום" ששבר שיא של יותר ממחצית יובל, ו"פעם הייתי". השקעתם בקולנוע הישראלי הסתכמה בכ-25 מיליון ש"ח השנה.

עוד התמודדו על התואר צביקה ליבליך, מנכ"ל ערוץ 24; גיא פרוביזור, מנכ"ל עדן טבעמרקט; מירב ספקטורובסקי-ששון, מנהלת אגף שיווק באסטרטגיה בבנק הפועלים; חנה מוניץ, מנכ"לית האופרה הישראלית; אסף עופר, סמנכ"ל שיווק בפלאפון; אודליה אורבך, סמנכ"לית השיווק של המשביר לצרכן; עמוס רגב, העורך הראשי "ישראל היום"; ענת שון-גרוס, מנהלת חטיבת העסקים והשיווק בתשלובת החלב של תנובה; סופי בלום, מנכ"לית פרוקטר אנד גמבל ישראל; ותמר יסעור, ראש מערך השיווק של בנק לאומי.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?