שוברי קופות 17.01.11: "הצרעה הירוקה" מוביל סוף שבוע סביר

"הצרעה הירוקה". סת' רוגן, ג'יי צ'ו.

"הצרעה הירוקה". סת' רוגן, ג'יי צ'ו.

קומדית הפעולה "הצרעה הירוקה" בכיכובו של סת' רוגן, פתחה בראש טבלת שוברי הקופות לסוף השבוע האחרון – סוף שבוע המלווה ביום מרטין לותר קינג – עם 34 מיליון דולרים עד כה מ-3,584 בתי קולנוע, על פי הערכות. יום מרטין לותר קינג נחגג היום (ב'), מה שאומר שבלילה שבין ראשון לשני בארה"ב (הבדלי שעות) אנשים עוד יוסיפו לצפות בסרט התלת מימדי, ובאולפני סוני מצפים לגריפה כוללת של כ-40.2 מיליון דולרים בארבעה ימים. למרות הרווח הנאה של "הצרעה" וסרטים נוספים בהמשך, סוף השבוע הזה מוכרז כחלש עד סביר, עם רווחים נמוכים מאז שנת 2007.

היה זה סוף שבוע חלש מאד במיוחד לכוכבי "הדילמה": וינס ווהן וקווין ג'יימס. הסרט המשותף שלהם פתח בארה"ב עם 17.4 מיליון דולרים בלבד מתוך 2,940 בתי קולנוע, עם צפי לגרד את ה-20 מיליון. רק לפני שנתיים ג'יימס הנחית 31.8 מיליון דולרים בקופות עם "פול בלארט: שומר קניון" שיצא בסוף השבוע המקביל; וגם ווהן פתח עם כמעט כל הסרטים שלו בשבע השנים האחרונות מעל 30 מיליון דולרים.

בסוף השבוע הרביעי שלו באקרנים, "אומץ אמיתי" החזיק מעמד וירד רק 23 אחוזים, על פי הערכות, לגרוף עוד 11.2 מיליון דולרים בקרב 3,459 בתי קולנוע, וסך כל רווחיו עד כה עומדים על 126 מיליון דולרים. "נאום המלך" הכפיל כמעט את מספר בתי הקולנוע שבו הוקרן (סה"כ: 1,543), ולצד הבאזז סביב רוב המועמדויות לפרס גלובוס הזהב, הוא הוסיף לרווחיו עוד 9 מיליון דולרים בסוף השבוע השמיני שלו בבתי הקולנוע. זו עליה של 41.4 אחוזים מהשבוע שעבר, וסך כל רווחיו מסתכמים ב-44 מיליון. "ברבור שחור" סוגר את החמישיה העליונה עם תוספת של 8 מיליון דולרים, שהסתכמו לכדי 73 מיליון בשבעה שבועות.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?