HOT VOD חוגג 6: גם השנה יאפשר צפיה בחינם בסדרות מקור ורכש

HOT VODגם השנה לכבוד יום הולדתו השישי של HOT VOD, חברת הכבלים מזמינה את לקוחותיה לצפות בשלל סדרות מקור ורכש פופולריות בחינם, למשך כל חודש פברואר.

בין סדרות הרכש שיוצעו חינם: "אבודים", "מד מן", "מרפאה פרטית", "אחים ואחיות", "פליסיטי", "סקס והעיר הגדולה", "סקרבס" (עונות 1-2 בלבד), "קוגר טאון" (העונה הראשונה בלבד), "פלאש פורוורד". בין הסדרות הישראליות: "החיים זה לא הכל", "לאהוב את אנה", "אהבה זה כואב", "אחד העם 1" והסדרה-הבת "אחד העם 101", "עד החתונה", ו"הכל דבש".

"עם סיום השנה השישית," מסרה נאווה כהן דיין, מנהלת אגף VOD וניו מדיה בהוט, "אנו יכולים להגיד בבטחה ש-HOT VOD ממשיך לשנות את אופן צריכת התכנים בטלויזיה ולהשפיע על הרגלי הצפיה. גם השנה התווספו עשרות אלפי לקוחות ל-HOT VOD והוא מגיע לשיעורי חדירה ושימושים חסרי תקדים מה שהופך אותו למודל לחיקוי בעולם."

הצפיה החינמית תתאפשר דרך קטגוריה יעודית בשם 'HOT VOD – יום הולדת 6 בחינם' החל ב-1.2 ועד 28.2, ועלותה של הפעילות עבור הוט מוערכת אצלה בלמעלה מ-4 מיליון ש"ח. בשנה שעברה, אגב, אמדה החברה פעילות זהה ב-2 מיליון ש"ח.

עוד אגב – חשוב ומענין יותר – הוט סיכמה את השנה החולפת שלה ב-VOD ואלו התוצאות:

התוכן המוזמן ביותר: "עספור"
סדרת הריאליטי המוזמנת ביותר: "TLV עושים את תל אביב"
סדרת התעודה המוזמנת ביותר: "מחוברים"
היום העמוס ביותר: יום שבת
השעה העמוסה ביותר: 15:00
משדר הספורט המוזמן ביותר: פוקר
במסגרת 'מתכון בטוח' הכי הרבה אנשים למדו לבשל: אורז מטוגן עם עוף
התוכן הלימודי המוזמן ביותר: להפסיק לעשן ב"קורס הפסקת עישון"

אלמונית

מישהו יודע מה השיר שמתנגן בפרומו ל-6 שנים ל-HOT VOD?

אני

איך קוראים לשיר או למנגינה שיש בפרומו ליום הולדת של הוט VOD?? באמצע ניראה לי יש את המילים :" I SEE STARS" מנגינה עם ליוי של גיטרה…

מוטי

מדוע הורדתם את hot vod חוגג 6 ובמיוחד את הסידרה פליסיטי.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?