צ'ארלי שין נכנס לגמילה ועוצר הפקת "שני גברים וחצי"

צ'ארלי שיןהשחקן צ'ארלי שין הכניס עצמו למכון גמילה אחרי כמה ימים בהם דווח כי בילה כהוגן – בזאת נכלל שימוש בסמים – וכתוצאה מכך הפקת סדרת הקומדיה המצליחה שלו "שני גברים וחצי" קיבלה פסק זמן. על פי דיווחים מהוליווד, דווקא האולפנים המפיקים את הסדרה – CBS והאחים וורנר – הם שהביאו את שין לבקש עזרה מקצועית באשר להתמכרויות שלו. ניקי פינק אפילו שמעה כי אביו של צ'ארלי, מרטין שין, עזר בנושא (לא מופרך בכלל מן הסתם).

יחד עם כל זאת, איש יחסי הציבור של שין הבן, סטן רוזנפילד, מסר בהודעה לעיתונות כי: "צ'ארלי שין נכנס מרצון למרכז גמילה חסוי היום. הוא אסיר תודה לכל אלו שהביעו את דאגתם כלפיו."

"שני גברים וחצי" היא סדרה הממשיכה להצטלם תוך כדי שידור העונה, ובינתים צולמו 16 פרקים – מתוכם 14 כבר שודרו בארה"ב. לא ברור מה תהיה השפעת כניסתו של שין למרכז הגמילה על צילומי הסדרה וכמה זמן הם יתעכבו. רוזנפילד עוד אמר בתחילה כי שין ישוב לצילומים ביום ה' כפי שנקבע לו מראש, אבל לא סביר שזה יקרה. גם בשנה שעברה עצרו את צילומי הסדרה בגלל התעלולים של שין: ב-23 בפברואר אשתקד הוא נעצר באשמת אלימות במשפחה. מצב ההפקה עוד היה טוב אשתקד: הם הספיקו לצלם 22 פרקים מתוך ה-24 המתוכננים לעונה רגילה של הסדרה..

[…] שמה האמיתי הוא וינונה הורוביץ, ובגיל 15 השתתפה ב"לוקאס", סרטה הראשון, עם קורי היים וצ'רלי שין. היים, שנולד ב-1971 כמו ריידר, מת ב-2010 בגיל 38 אחרי שאיבד את כל כספו והסתבך עם סמים. שין השתתף בסרטים "פלאטון" ו"וול סטריט" והתפרסם כמו אביו מרטין שין, כיכב בסדרה "שני גברים וחצי", והתרסק גם הוא בשל סמים ושתייה. […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?