רשמי: יוקם "יס פלאנט ראשון לציון" עם 25 אולמות; באחד מבינהם IMAX

מודל יס פלאנט ראשון לציון.

מודל יס פלאנט ראשון לציון.

חברת תיאטראות ישראל הודיעה רשמית על התחלת הבניה של "יס פלאנט ראשון לציון" במערב העיר (רגע, זה יפתיע-) ראשון לציון, בהתאם לשמועה שפרסמנו לפני כמעט חצי שנה.

עדכון: יס פלנט ראשון לציון הוקם! כל הפרטים אודות yes planet ראשון לציון בלחיצה כאן

בהשקעה של כ-200 מיליון ש"ח, הקומפלקס החדש ברשת yes Planet יכלול 3,500 מקומות ישיבה בקרב 25 אולמות קולנוע, אשר לראשונה בישראל, יצוידו כולם במערכות הקרנה דיגיטליות עם מערכות שמע מסוג דולבי דיגיטל, ואחד מהם אף יכיל אולם IMAX לאיכות תמונה גבוהה אף יותר. צריך לציין כי גם חברת גלובוס גרופ החזיקה מקרן IMAX בעבר בגלובוס מקס הקריון (הסרט "האביר האפל" היה כמדומני היחיד שזכה להיות מוקרן כך) אך ויתרה עליו לבסוף בגלל העלויות הגבוהות, וגם יונייטד קינג ויתרה על התענוג (והגדילה לעשות כשאפילו ביטלה את ה'סינמקס' בגלילות) הן בסינמה סיטי ראשון לציון, הן ברעננה והן בגלילות. נקוה שביס פלאנט ראשון לציון המקרן יחזיק מעמד – לחברות הפצת הסרטים פורום פילם (שעומדת תחת תיאטראות ישראל) והשותפה העסקית א.ד.מטלון הולכים לצאת לא מעט סרטי איימקס בשנתיים הקרובות – אמנם רובם יצאו בקיץ הקרוב וכמובן לא יעלו על המסך של יס פלאנט ראשל"צ) אבל בכל זאת, בינהם "ת'ור", "קפטן אמריקה", "אקס-מן: הכיתה הראשונה"; ו"וולברין" (ש.ל.ר, The Wolverine), "ספיידרמן" ו"האוונג'רס" (ש.ל.ר, The Avengers) – שיש סיכוי שכן יוקרנו באיימקס באולם החדש.

עוד במתחם מתוכננים 5 אולמות VIP, אולמות לאירועים וכנסים, שטחי בילוי והסעדה, וכ-600 מקומות חניה. המיקום – לא רחוק מפארק השעשועים "סופרלנד" – אינו רחוק מדי מסינמה סיטי ראשון לציון שזוכה להצלחה אדירה בזכות המיקום הנגיש שלו.

עבור קבוצת תיאטראות ישראל זהו מתחם הקולנוע השלישי תחת מותג 'יס פלאנט', אשר הראשון בו קם ב-2006 בקניון איילון שברמת גן עם 15 אולמות הקרנה, והשני בו קם ב-2008 בחיפה עם 23 אולמות. הקבוצה מחזיקה גם ברשת בתי הקולנוע הגדולה בישראל – 'רב חן', וברשת בתי הקולנוע השלישית בגודלה באירופה 'סינמה סיטי' (אין שום קשר למתחמי סינמה סיטי בארץ אשר בהחזקת סינמה לינאו, המחזיקה גם במפיצה יונייטד קינג). "זהו פרויקט הדגל של החברה," מסר מנכ"ל תיאטראות ישראל, מוקי גרידינגר, "וזו ההשקעה הגדולה ביותר שביצענו בקולנוע אחד. מיקום הפרויקט הוא אידיאלי, כאשר מצד אחד הוא משתלב במרכז הבילוי והפנאי של עיריית ראשון-לציון ומצד שני מחובר ישירות לנתיבי איילון שמבטיחים נגישות מרבית בהגעה וביציאה מהפרויקט. אני משוכנע שהקהל יקבל את הפרויקט בשמחה ואנו מצידנו כמו תמיד מחויבים לא רק להעמדת מתקן שאין רבים כמותו בעולם אלא גם לשרות אדיב ונעים, שיגרום ללקוחותינו לחזור ולבקר אצלנו שוב ושוב."

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, ציין בפטריוטיות כי "יציאתו לדרך של פרויקט זה מסמלת את הפיכתה הרשמית של ראשון לציון למרכז החדש של ישראל ולמוקד בילוי, פנאי, תרבות ומסחר, של כל אזור המרכז. העיר ראשון לציון נמצאת היום בתנופת פיתוח ובדרכה להפוך למרכז העסקים החדש של ישראל. הנגישות המצוינת מכל רחבי הארץ, יחד עם עתודות הקרקע הנרחבות לפיתוח, הופכות את ראשון לציון לאלטרנטיבה עסקית לחברות ותאגידים שרוצים להיות במרכז העניינים."

גל

מדהים איך כל כך הרבה מתרכז לכיוון ראשון, בירת המדינה בעוד מספר שנים?!

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?