שוברי קופות 07.02.11: "השותפה לחדר" בפסגה מעל "סאנקטום"

"השותפה לחדר".

"השותפה לחדר".

כוכבת הסרט "השותפה לחדר", לייטון מיסטר ("אחת שיודעת"), יצאה בתקופה האחרונה לקמפיין קידום הסרט הזה, ונראה שהעבודה השתלמה: סרט האימה שלה התברג לפסגת טבלת שוברי הקופות של סוף השבוע האחרון בארה"ב, סוף השבוע של משחקי הסופרבול, עם פתיחה בגובה כ-15.6 מיליון דולרים מתוך 2,534 בתי קולנוע. המתחרה היחסי מהז'אנר, "סאנקטום" לבית ג'יימס קמרון, פתח עם 9.2 מיליון דולרים מתוך 2,787 בתי קולנוע.

סוף השבוע של פתיחת משחקי הסופרבול בארה"ב עבר לא רע על השחקנים הבולטים בשבועות האחרונים – מתמודד האוסקר "נאום המלך" ירד בפחות מ-25 אחוזים מרווחיו בשבוע שעבר, וגרף עוד 8.3 מיליון דולרים בקרב 2,584 בתי קולנוע. בסך הכל גרף כ-84 מיליון דולרים ב-11 שבועות. הקדים אותו בטבלת הרווחים סרט הקומדיה הרומנטי "קשר לא מחייב" עם 8.4 מיליון דולרים בקרב 3,050 בתי קולנוע, מה שהיווה ירידה של כ-37 אחוזים מהשבוע שעבר. בשביל סרט שהאולפנים חששו עד עמקי נשמתם שיהיה גרוע ואיש לא יצפה בו בקולנוע, רווחיו עלו יפה אל 51.8 מיליון דולרים בשלושה שבועות. "הצרעה הירוקה" חותם את החמישיה העליונה עם תוספת של 6 מיליון דולרים לרווחיו, שהצטברו לכדי 87 מיליון בארבעה שבועות.

שיוכים: שוברי קופות

[…] מן הסתם, אך כנראה שפרסום מטעה ושם לא מוצלח הם גרמו לו לפתיחה מאכזבת בסוף השבוע הראשון בארה"ב. יש לשער שקהל עולמי ימצא את הסרט, כולל אלו המחפשים סרט […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?