שוברי קופות 14.02.11: "לזרום עם זה" ו"ג'סטין ביבר: הסרט" צמודים

"לזרום עם זה". אדם סנדלר, ג'ניפר אניסטון.

"לזרום עם זה". אדם סנדלר, ג'ניפר אניסטון.

על פי ההערכה היבשה, סרט הקומדיה "לזרום עם זה" בכיכובם של אדם סנדלר, ג'ניפר אניסטון וברוקלין דקר, פתח עם 31 מיליון דולרים בארה"ב והמריא לפסגת טבלת שוברי הקופות של סוף השבוע האחרון. אבל מדובר כאמור בהערכות, ולסרט המוסיקלי "ג'סטין ביבר: הסרט" על הזמר הצעיר במיוחד ג'סטין ביבר, היה סוף שבוע מוצלח במיוחד (עם למעלה מ-12 מיליון דולרים במכירות ביום שישי שכבר ניבאו לו גדולה) ולבסוף על פי ההערכות הוא פתח עם 30.2 מיליון דולרים. הסרט על הביבר, אם הנתונים האמיתיים לא יחרגו מדי מעלה, יתמקם לו במקום השני בדירוג הפתיחות לסרטי ההופעות, ממש צמוד אחרי ההופעה המשותפת של האנה מונטנה ומיילי סיירוס מ-2008 (שמוביל את הדירוג עם 31.1 מ"ד). "מייקל ג'קסון: This Is It" פתח לפני שנתיים עם 23.3 מיליון דולרים, ושני המתחרים הנזכרים כאן בהקשרו של הביבר לא הוקרנו בתלת מימד ומחירי הכרטיס שלהם היו נמוכים יותר.

הרווחים של "לזרום עם זה" המוביל כאמור את הרשימה, לא היו בולטים ברזומה של סנדלר או של אניסטון: רק לפני חצי שנה בערך פתח "מגודלים" בכיכובו של סנדלר ובכיכובם של חבריו הקומיקאים עם 40.5 מיליון דולרים; בעוד אניסטון לא הצליחה לעבור את רף 30 מיליון הדולרים בעצמה מאז "מארלי ואני" ב-2008.

את המקום השלישי בטבלה תפס סרט האנימציה "נומיאו וג'ולייט", כשפתח עם 25.5 מיליון דולרים בקרב 2,994 בתי קולנוע, על פי הערכות. סרט הפעולה "הנשר" (ש.ל.ר, The Eagle) בכיכובו של צ'אנינג טאטום, פתח נמוך למדי עם 8.6 מיליון דולרים בקרב 2,296 בתי קולנוע. חותם את החמישיה העליונה, סרט האימה "השותפה לחדר" עם לייטון מיסטר שיורד ב-44 אחוזים, וגורף עוד 8.4 מיליון דולרים בקרב 2,534 בתי קולנוע, המביאים אותו לכדי 26 מיליון דולרים בסוף השבוע השני שלו.

שיוכים: שוברי קופות

[…] ג'ניפר אניסטון חדשות, לזרום עם זה חדשות כלים נוספים תצוגה להדפסה var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-3378484-1']); […]

נורית בר אור

להורים שרוצים ללוות את הבנות שלהן למופע ויש להם בעיה, שתדעו שאפשר לרכוש כרטיס משפחתי. שלושה כרטיסים בהנחה גדולה וכרטיס הורה מלווה ב – 110 שקלים. קוד הנחה בפייסבוק של דיסקונט ולא צריכים להיות לקוחות הבנק.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?