צ'ארלי שין השתלח ביוצר "שני גברים וחצי"; סיכום האירועים שהזדרזו להתרחש בעקבות כך

צ'ארלי שיןכוכב "שני גברים וחצי", צ'ארלי שין שנכנס לאחרונה למוסד גמילה, התראיין ביום ה' האחרון לתוכנית הרדיו "המופע של אלכס ג'ונס", ואמר דברים לא נעימים בכלל – אפילו אנטישמים – על יוצר הסדרה, צ'אק לור.

שין חזר והתיחס ללור בשם "חיים לוין" (על אף ששמו המולד הוא צ'ארלס לוין), כשהתיחס למעשה של לור בשבוע שעבר, בו הקדיש היוצר את לוגו חברת ההפקה שלו לשין במילים "אם צ'ארלי שין יחייה יותר ממני, אני ממש אתעצבן." שין אמר ש"לא אכפת לי מלוגו החברה, הלכתי ישירות הביתה והתעלמתי מזה. זו למעשה אחת מהמחמאות היחידות שהליצן הזה נתן לי כבר כמעט עשור מזורגג. הבכתי אותו מול ילדיו והעולם כשהחלמתי בקצב שהמוח הבלתי מפותח הזה לא יכול לעכל. ביליתי קרוב לעשור לדעתי בהפיכת קופסת השימורים שלך לזהב אמיתי. והתודה שאני מקבל זה שהשרלטן הזה בחר לא לעשות את עבודתו, שהיא לכתוב."

שין לא עצר כאן, והתראיין לתוכנית רדיו אחרת בשם "תותחים טעונים", שם קרא ללור ולשותפו ליצירת הסדרה, לי אהרונסון, "שני נאצים מה-AA".

התגובה לא איחרה לבוא: "בהתחשב בטוטאליות של הצהרותיו, התנהגותו ומצבו של צ'ארלי שין, החליטו [רשת] CBS ו'האחים וורנר טלויזיה' להפסיק את הפקתה של 'שני גברים וחצי' למשך העונה הנוכחית." התגובה הזו היתה צפויה אפילו מהריאיון של שין, שאמר כי נמסר לו שאם "יתקוף" את מפיקי התוכנית, היא תבוטל.

אבל לא בזאת הסתימה הסאגה. מפיק הפרק החדש בסדרת "ליגה לאומית" שצ'ארלי שין רצה להשתתף בו, אמר כי "אני לא אסתכן בהצבת שין במרכז סרט אם הוא ימשיך לפשל." צצו גם שמועות שג'ון סטיימוס יחליף את שין ב"שני גברים", אבל סטיימוס מיהר לדחות אותן. ברשתות החברתיות החלו לתקוף את שין, וניכר כי ידו לא היתה על העליונה בויכוח הזה.

כשהכל התחיל להסתבך סביבו, שין הודיע לאתר הרכילות TMZ כי הוא אינו אנטישמי וקרא ללור בשם היהודי כי "רציתי לפנות לאדם ולא לפרסונה המחורטטת." הוא הודיע כי הוא יכתוב ספר זכרונות שיכלול חשיפה מלאה על "שני גברים וחצי".

ביום שלישי צפוי הכוכב להופיע בסדרה 20/20 של ABC, ושם להתראיין לאנשים יותר רציניים שידעו לחלוב ממנו הצהרות חדשות. אם בכלל צריך להתאמץ איתו כרגע.

[…] האירועים הקודמים: צ'ארלי שין משתלח ביוצר הסדרה "שני גברים וחצי", […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?