"מלחמת הכוכבים: פרק 1 – אימת הפנטום" יוקרן בתלת מימד גם בישראל

"מלחמת הכוכבים: פרק 1 - אימת הפנטום". ליאם ניסן, יואן מק'גרגור.

"מלחמת הכוכבים: פרק 1 - אימת הפנטום". ליאם ניסן, יואן מק'גרגור.

הסרט "מלחמת הכוכבים: פרק 1 – אימת הפנטום" לבית ג'ורג' לוקאס יגיע בתלת מימד גם לישראל, והתאריך הנקוב הוא ה-9 בפברואר, 2012, יום לפני ההפצה הזהה בארה"ב. העובדה שהסרט – נכון לעכשיו – יוקרן בארץ יום לפני ארה"ב (החלטה של לוקאספילם), מקטינה את הסיכוים שהמפיץ פורום פילם יגנוז את הגרסה התלת מימדית מבתי הקולנוע בישראל.

כפי שדיווחנו עוד בספטמבר, התכנון הוא להביא את כל ששת הפרקים בסדרה למסך הגדול בגרסה התלת מימדית, בסדר עלילתי-כרונולוגי, כך שהראשון שיצא לאקרנים יהיה "אימת הפנטום". "מלחמת הכוכבים" המקורי מ-1977 (שעכשיו נקרא פרק 4) שוחרר כבר לא-פעם לבתי הקולנוע, וכך הפך להיות שובר הקופות הרביעי בחוזקו בארה"ב, עם כ-461 מיליון דולרים. השחרור הנוסף יכול לקנות לו לפחות עוד מקום אחד בטבלה הזו, כך שיעקוף את "האביר האפל" שלפניו עם 533.3 מיליון.

באתר האינטרנט הרשמי של סדרת הסרטים נכתב כי "ההמרה הקפדנית נעשית עם מירב הכבוד לחומר המקורי, ועם עין להוטה הן לשיקולים טכנולוגים והן לכוונה האמנותית." הכרזה זו כנראה באה להרגיע מקופחי תלת מימד מומר, כמו צופי "התנגשות הטיטאנים" שהתלוננו על איכות תמונה כהה ומקלקלת, כמו גם חוסר צורך בתלת מימד שלא הוסיף דבר לחוית הצפיה.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?