כוכבת "אומץ אמיתי" הצעירה, היילי סטיינפלד, ל"יפיפיה הנרדמת"

היילי סטיינפלדכוכבת "אומץ אמיתי" והמועמדת עליו לאוסקר, היילי סטיינפלד, לוהקה לפרויקט "היפיפיה הנרדמת" שנרקדם בימים אלו, כך על פי דדליין. בגרסה העדכנית שכתבה לינדסי דבלין (סרט ביכורים), ליפיפיה יש יותר נפח בתפקיד מאשר לישון חלק ניכר מהסרט בהמתנה לנסיך שיציל אותה בנשיקה.

העלילה מסופרת דרך עיניה של היפיפיה, וכאשר היא נכנסת לתרדמת, אנו ממשיכים לחזות באירועים דרך עיניה – כלומר רואים את עולם החלום אליו פסעה, וניסיונה לצאת ממנו בעצמה.

יש שמועות על פרויקט "היפיפיה הנרדמת" מקביל אצל דיסני, שעל פי השמועות, טים ברטון יביים ואנג'לינה ג'ולי תגלם בו את המכשפה. סיפור האגדה של היפיפיה הנרדמת אינו היחיד שעכשיו רובץ בהוליווד: ישנו גם "שלגיה והצייד" (ש.ל.ר, Snow White and the Hunstman) באולפני יוניברסל עם קריסטן סטוארט ושרליז ת'רון; "האחים גרים: שלגיה" (ש.ל.ר, The Brothers Grimm: Snow White) באולפני רלטיביטי עם ג'וליה רוברטס וארמי האמר ("הרשת החברתית"); "עמי ותמי: ציידי המכשפות" (ש.ל.ר, Hansel & Gretel: Witch Hunters) בפאראמאונט עם ג'רמי רנר וגמה ארטרטון; "פיטר פן" בסוני עם צ'אנינג טאטום; ו"עוץ: דגול וחזק" (ש.ל.ר, Oz: The Great and Powerful) בדיסני עם ג'יימס פרנקו ובבימויו של סאם ריימי.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?