קצרים: ג'ון טרבולטה, רידלי סקוט, "מד מן", ג'פרי ראש, ארנולד שוורצנגר ועוד

ג'ון טרבולטהג'ון טרבולטה יגלם את המאפיונר ג'ון גוטי, בסרט "גוטי: שלושה דורות" (ש.ל.ר, Gotti: Three Generations) שניק קסבטס ("שומרת אחותי") יביים.

—–

רידלי סקוט יביים סרט ביוגרפי אודות גרטרוד בל, האנגליה שהפכה לדמות משפיעה בענייני פוליטיקה במזרח התיכון, ועל תפקידיה נמנים ארכיאולוגית, צלמת, דיפלומטית ואפילו מרגלת. סקוט הוא לא היחיד שמפתח סרט אודות בל: כבר לפני חודשיים לוהקה נעמי ווטס לתפקיד, בסרט של ורנר הרצוג ("פקד מושחת").

—–

"מד מן" חודשה לשתי עונות נוספות (העונה החמישית שנדחתה מספר פעמים, בעיקר עקב חילוקי דעות על התקציב שהובילו לחילוקי דעות מעמיקים יותר; ועונה שישית), עם כוונה להוסיף גם עונה שביעית ואחרונה. התקציב הפרוש על פני שלוש שנים עומד על 30 מיליון דולרים.

—–

ג'יימס פרנקו ספג הרבה אש מתוך הפקת פרסי האקדמיה (האוסקר) 2011, והתנגח שם עם אחד התסריטאים (אך התנצל לבסוף), אז הוא התארח אמש אצל דיויד לטרמן. הנה קטע:

—–

יש שמועות שהמועמד לאוסקר ג'פרי ראש ("נאום המלך") אמנם לא מופיע ברשימת הצוות של "גרין לנטרן", אבל הוא כן בעל תפקיד משמעותי בעלילה – הוא מדבב את הדמות של תומאר-רי, מדען שעבד בצמוד ל'גרין לנטרן' עצמו. ההכרזה על הליהוק אמורה להתרחש בימים אלו בסינמה-קון.

—–

ואם כבר אנשי "נאום המלך": אל קולין פירת' וקמרון דיאז, יצטרף אלן ריקמן בעיבוד של "גמביט" (ש.ל.ר, Gambit) לסרט באותו השם מ-1966.

—–

הפרויקט הבא של השרירן שהפך לכוכב קולנוע שהפך למושל מדינת קליפורניה, ארנולד שוורצנגר, יהיה סדרת אנימציה בשם "המושל" (ש.ל.ר, The Governor). העלילה תיקח את שוורצנגר, שבדיוק סיים את תפקידו האמיתי בתור מושל קליפורניה כאמור, ותהפוך אותו לגיבור הנלחם בסתר בפשע.

—–

בריאן קרנסטון ("שובר שורות", "סניגור במבחן") עתיד לגלם את האיש הרע בעיבוד מחדש של "זיכרון גורלי" בו יככב קולין פארל. לן ווייסמן ("מת לחיות 4.0") יביים.

—–

ג'יימס מרסדןמייקל סי. הול ("דקסטר"), זוכת האוסקר מליסה ליאו ("פייטר") וג'יימס מרסדן ("הקופסה", "הופ ארנב"), יככבו בדרמה "הקרקס המת" (ש.ל.ר, The Dead Circus), שמעלילה רבות סביב מותו האמיתי של הזמר בובי פולר, אשר נמצא מת שבוע אחרי שיצא הלהיט שלו I Fought The Law (יוטיוב בלחיצה כאן) לרדיו ב-1966.

—–

גרג מוטולה ("סופרבאד", "פול") יביים את פרק הפיילוט בסדרה שכותב זוכה האוסקר, אהרון סורקין ("הרשת החברתית") עבור רשת הטלויזיה בכבלים HBO. העלילה מספרת על מגיש חדשות (ג'ף דניאלס בדיוק סגר עסקה על התפקיד) בעל תוכנית טלויזיה בכבלים משלו.

—–

דיויד קרוננברג מסיים בימים אלו לעבוד על הסרט "שיטת מסוכנת" (ש.ל.ר, A Dangerous Method), ובינתים ליהק את אחת השחקניות שלו שם – שרה גיידון – לככב לצידו של רוברט פטינסון ("דמדומים") בסרטו הבא, "קוסמופוליס" (ש.ל.ר, Cosmopolis), המבוסס על ספר באותו השם מאת דון דלילו (הוצאת כנרת). גם המועמדת לאוסקר סמנתה מורטון ("השליח") לוהקה לסרט. העלילה מתמקדת בגאון פיננסי ומיליארדר צעיר בן 28 בלבד (פטינסון), בעודו מטייל ברחובות מנהטן עם הלימוזינה הארוכה שלו.

—–

ג'ניפר גארנר לוהקה לגלם את הגברת מרפל בעיבוד מחדש (וצעיר יותר) לסדרת ספריה של אגתה כריסטי, העוסקים בדמות (המבוגרת) שפותרת פשעים ותעלומות בזמנה החופשי. בסופו של דבר, הפרויקט לא יצא לפועל ככל הנראה, וזאת משום שהאולפנים לא הצליחו להגיע להסכמה מצד מוכרי הזיכיון על גילה של הבלשית החובבת.

—–

אולפני האחים וורנר החלו להציע כותרים נוספים לצפיה בפייסבוק עבור אמריקאים: "הארי פוטר ואבן החכמים", "הארי פוטר וחדר הסודות", "התחלה", "חיים כמו שמכירים" ו"יוגי דב". מנגד, אולפני פוקס דווקא שמים את הביצים שלהם בסל אחר: הרחיבו את שיתוף הפעולה עם נטפליקס, ויעלו (גם כן רק לאמריקאים) את סדרת הלהיט שלהם: GLEE.

—–

ארמי האמר ("הרשת החברתית") יככב לצידן של ג'וליה רוברטס וסירשה רונאן ("מבט מגן עדן" ובקרוב "האנה") בעיבוד החופשי למבוגרים "האחים גרים: שלגיה" (ש.ל.ר, Brothers Grimm: Snow White). טרזם סינג ("מעבר לכל חלום") יביים את האגדה בגרסה השונה: שלגיה חוברת לשבעה גמדים במטרה להשיב לעצמה את ששייך לה כאשר אימה החורגת רוצחת את אביה והורסת את הממלכה שלו.

—–

"ברבור שחור". נטלי פורטמן.

"ברבור שחור". נטלי פורטמן.

הכפילה של נטלי פורטמן לריקודי הבלט ב"ברבור שחור", שרה ליין בת ה-27, טענה כי נאט ביצעה רק חמישה אחוזים מהריקודים שכללו צילום גוף מלא בסרט. נאט עצמה פעלה בחכמה ולא התייחסה, ולעומתה אנשי ההפקה התערבו לטובתה. הכוריאוגרף וארוסה, בנג'מין מיפליד, טוען כי היא ביצעה 85 אחוזים מהריקודים והכפילה עזרה רק בצילומי הרגלים; כוכבת המשנה, מילה קוניס, טענה כי נאט "קרעה את התחת בריקודים" (ה'צרפתית' במקור); והבמאי דארן ארונופסקי, שהיה אחרון להגיב, טען כי ספרו עבורו, ונטלי ביצעה 111 ריקודים בעוד הכפילה ביצעה רק 28, מה שאומר שנאט ביצעה כ-80 אחוזים מהריקודים.

—–

אגב מילה קוניס: היא תגלם את אחת משלוש המכשפות בעיבוד ל"קוסם מארץ עוץ" של סאם ריימי הקרוי "עוץ: דגול וחזק" (ש.ל.ר, Oz: The Great and Powerful). ג'יימס פרנקו, שגם הוזכר קודם, יככב.

—–

רוברט דה נירו ופורסט וויטאקר יככבו בדרמת המשטרה "פרילנסרים" (ש.ל.ר, Freelancers). ידוע רק דה נירו יגלם קפטן ותיק במשטרה שהיה שותף של אביו המנוח של מצטרף טרי למשטרה (50 סנט).

—–

דוויין ג'ונסוןדוויין ג'ונסון ("מהיר יותר") יככב במותחן הפעולה "מלשן" (ש.ל.ר, Snitch), בתור אב שמאמין כי בנו לא ביצע פשע עליו הוכנס לכלא, ומסכן את כל חייו למענו. ריק רומן וו ("לשרוד מעבר לסורגים") יביים.

—–

ג'יימס ונדרבילט, שכתב את "ספיידרמן" החדש שמצולם בימים אלו, יכתוב גם את הפרק הבא בסדרה. כנראה שאולפני מארוול מרוצים מעבודתו.

—–

מתיו פוקס ("אבודים", "8 צדדים לאמת") יגלם רוצח שכיר לצידו של טיילר פרי בעיבוד "אני אלכס קרוס" (ש.ל.ר, I, Alex Cross) לספרו באותו השם של ג'יימס פטרסון (למיטב ידיעתנו, ספרו הזה של סופר המותחנים המפורסם לא תורגם לעברית עד כה). רוב כהן ("המומיה 3") יביים.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?