קצרים: וולברג בפמליה; צ'אנינג טאטום הצטרף; אנטרקטיקה במאבקי כוח

מארק וולברגאיזה מגניב: מארק וולברג, הצטלם סוף סוף לפרק ב"הפמליה" שם הוא אמור לריב עם ג'רמי פיבן (ארי גולד בסדרה)! הפמליה עברה כבר 4 עונות מצליחות, אבל וולברג, שהסדרה מבוססת בחופשיות על ניסיונו האישי, טרם הופיע בה.

—–

כוכב "סטפ אפ" הראשון, צ'אנינג טאטום, מיועד לשחק בסרט הנסוב סביב ספורט הפארקור – טיפוס על כל מיני צורות של מבנים (כמו בניינים, חומות וכו') ואז ירידה מהם בצורה הכי אלגנטית ומסוגננת שאפשר. הסרט יבוים בידי בחור בשם ריצ'י סמית'.

—–

סרט ישראלי העוסק ביחסים הומו-לסבים בשם "אנטרקטיקה" של יאיר הוכנר, יוצא עוד פחות משבועיים לבתי הקולנוע אבל נמצא במאבקי כוח והתלהמויות בימים האחרונים. מאז "אמריקה איקס", לא זכור לי שהבמאי קרא להחרים את הסרט שביים. אז זה היה בגלל חילוקי דעות בעריכה, ועכשיו זה בגלל חיכוכים בין הבמאי למפיק שנסובים סביב מתן קרדיטים ושיתוף בהכנת קדימון לסרט. בבלוג של יאיר רוה התפתח דיון ביזארי שבו גם המפיק וגם הבמאי מציגים את עמדותיהם כאילו כל אחד מנסה לזכות בדעת הקהל. הדבר הראוי לעשות היה פשוט להתדיין בינהם ואחר שיגיעו להסכמה, יעבירו הודעה מסודרת לעיתונות, וללחוץ שתתפרסם אצל רוה.

—–

האביר האפל עקף, לפי נתוני יום שישי בלבד, את הרווחים של ספיידר-מן, ועלה למקום השביעי בטבלת שוברי הקופות הגדולים של כל הזמנים.

—–

רוברט דובאל מהסנדק המקורי, יתרום את קולו כטום הייגן לפרק החדש של משחקי הוידאו, "הסנדק 2", המתוכנן מבית EA. העלילה של המשחק, אגב, לא אמורה להיות דומה לפרק השני בטרילוגית הסרטים.

—–

אולפני יוניברסל אומרים שהפקת סרטו הבא של סטיב בושמי החלה. הסרט נקרא "סיינט ג'ון מלאס ווגאס" (ש.ל.ר, Saint John of Las Vegas) ומשחקים בו גם עמנואל שריקי ורומני מלקו.

שיוכים: חדשות סרטים
גאסר

האביר האפל כבר במקום שישי לאחר הסופ"ש האחרון, שבו הוא שוב במקום הראשון בקופות.

אלי שגב

עדין לא קיבלנו נתונים על שבת.

גאסר

הנתונים כבר מסתובבים.. האביר 26 מ"ד, האננס 22 מ"ד.

גאסר

הוא כבר עלה למקום שלישי בכל הזמנים בארה"ב, לפניו רק מלחמת הכוכבים המקורי וטיטאניק.

אלי שגב

היום נעדכן את הנתונים המלאים 🙂 יש לי רגשות מעורבים האם אני רוצה שהוא יעקוף את טיטאניק או לאו. מה דעתך?

גאסר

לא נראה לי שיש לו סיכוי ריאלי לזה, יגיע רק למקום שני. האביר מתנהג כמו סרט טיפוסי, טיטאניק לא. אישית לא סבלתי את טיטאניק וההשתגעות אחריו.

יאקוזה

מארק וולברג השתתף בפרק הראשון של הפמליה. אמנם לא בתפקיד גדול אבל הוא כבר הופיע.
לגבי האביר, פשוט מצחיק ועצוב שסרט כל כך טוב לא שובר כבר את הטיטניק הרדוד הזה. מה יש בכלל להשוות? כולי תקווה שאכן האביר ישבור ויטביע את הספינה הזו אחת ולתמיד…

[…] ההערכות של סוף השבוע האחרון בקופות של ארה"ב (וכפי שכבר דיווח גאסר בתגובות), "האביר האפל" דילג למקום השלישי בטבלת […]

[…] הוכנר, "אנטרקטיקה", זוכה סוף סוף לקדימון רשמי. הקדימון כידוע מגיע אחרי ריב מתוקשר בין המפיק לבמאי שבמהלכו אף קרא […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?