"נמס בגשם" של דורון ערן יפתח את TLVFest 2011

"נמס בגשם".

"נמס בגשם".

הסרט הישראלי "נמס בגשם" של דורון ערן יפתח את הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה TLVFest 2011 (ה-6 במספר), והסרט ה"קאבום" של גרג אראקי ("עור מסתורי") ינעל אותו. עוד בפסטיבל יוענק פרס מיוחד לבמאי תומר הימן על עשייתו הקולנועית, ויוקרן סרטו התיעודי החדש "למלכה אין כתר" לצד סרטיו הקודמים "תומר והשרוטים" ו"איי שוט מיי לאב".

זוהי הקרנת הבכורה העולמית של "נמס בגשם", המתאר את סיפורה של משפחה הנקלעת למשבר כאשר ההורים מגלים שבנם היחיד (חן יאני), מתלבש בסתר בבגדי נשים. הם מסלקים אותו מהבית וכעבור שנים, כאשר האב (עמי ויינברג) גוסס מסרטן, שוכרת האם (לימור גולדשטיין) את שירותיו של בלש פרטי שיאתר אותה. במקום ה'בן' מוצא הבלש זמרת של מועדוני לילה.

עוד ב-TLVFest, ישתתפו השנה 17 סרטים קצרים בתחרות הסרט הישראלי הקצר שנושאת פרס על סך 5,000 ש"ח מטעם קרן הקולנוע הישראלי, ופרס שני של 2,000 ש"ח, תרומת פניליין פרודקשנהאוס. גם השנה תתקיים תחרות פיצ'ינג לפיתוח תסריט גאה מטעם קרן רבינוביץ' על סך 15,000 ש"ח. yes נותנת השנה חסות לתחרות הסרט העלילתי הבינלאומי ותעניק לזוכה בתואר הצעת רכש והקרנה בערוצי הסרטים שלהם.

הפסטיבל יתקיים בין ה-11 ועד ה-18 ביוני, ויקרין מעל 50 סרטים באורך מלא ו-53 סרטים קצרים. זוהי הפעם השניה בהיסטוריה הקצרה של הפסטיבל, שסרט ישראלי פותח אותו: בשנה השלישית פתח אותו "פאקינג דיפרנט תל אביב", שאגב, מוקרן מאז כל שנה – כולל השנה.

והנה הקדימון החביב שנוצר לכבוד הפרויקט:

[…] שחשו, סירבו הורי הפצועים לבקר את ילדיהם בבית החולים. עוד על הפסטיבל ועל סרט הפתיחה בלחיצה כאן.לזכרו של ג'וליאנו מר-חמיס 6.6 סינמטק תל אביבסינמטק תל […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?