הוכרזו זוכי פסטיבל דרום 2015: "צומת הרוחות" סרט הבוגרים הטוב ביותר
הוכרזו הזוכים בפרסי פסטיבל קולנוע דרום 2015 (ה-14 במספר), ובינהם קטף "צומת הרוחות" של רותם מורט את פרס סרט הבוגרים הטוב ביותר ממכללת ספיר. הסרט מספר על זוג שיורד לחופשה בסיני, נעלם במדבר באמצע הדרך ומשאיר מאחוריו מכונית מרוסקת, ומצלמה ביתית שתיעדה את הנסיעה. חבר השופטים שכלל את הקולנוען לורנס הרצברג, אופיר ראול גרייצר ופיה מראיס, נימק את בחירתו: "מה שמתחיל כקומדיה, הופך למותחן-אימה מדברי. רותם מורט פיתח את העלילה במקצועיות ובתשוקה, והוכיח שליטה בכל אספקט של העשיה, החל מעבודת המצלמה ודרך בימוי השחקנים, עיצוב הפסקול והעריכה."
זוכי פסטיבל קולנוע דרום 2015:
סרט הבוגרים הטוב ביותר
"צומת הרוחות", רותם מורט, מכללת ספיר
סרט הבוגרים הטוב ביותר – פרס שני
"תוך כדי תנועה", ענבר כורם, מכללת ספיר
פיילוט טלויזיוני
"אוי ענתי", ענת אורן
אנימציה
"בסימן טוב", טליה סבתו











