גוגל השיקה בישראל את שירות הסטרימינג YouTube Premium שיפעל גם בישראל

יוטיוב פרימיום - YouTube Premium

יוטיוב פרימיום – YouTube Premium

גוגל השיקה בישראל ובעולם את שירות הסטרימינג-VOD שלה, 'יוטיוב פרימיום' (YouTube Premium) במחיר של 23.90 ש"ח לחודש בארץ. השירות מתבסס על חיבתו של הקהל הרחב, והקהל בישראל בפרט, לאתר יוטיוב והתכנים בו. מי שירשם ליוטיוב פרימיום יהנה מכל התכנים של יוטיוב (כולל המוסיקה), ללא פרסומות ועם אפשרויות להמשיך את הניגון גם כאשר המכשיר נעול ולהוריד את הסרטון לצפיה גם כשאין אינטרנט.

יוטיוב מפיקה תכנים מקוריים כמו 'קוברה קאי' (Cobra Kai), אבל רק מעט מאד מהם. יש גם מעט מאד תכני רכש, שעבורם ככל הידוע יוטיוב אינה דואגת לכתוביות תרגום או לדיבוב בעצמה, מלבד התרגום האוטומטי של קול לטקסט. על כן אין מדובר בשירות המתמודד מול נטפליקס, ובאופן כללי השירות הוא הרחבה לשירות המוסיקה 'יוטיוב מיוזיק' (YouTube Music), שממנו נובעות התכונות המעניינות באמת: התאמה מצוינת של תוכן. יוטיוב יודעת לאתר שירים על פי קטעים מהשיר או הקשרים בלבד (לעומת מתחרים כמו ספוטיפיי, Spotify), ויודעת להתאים מוסיקה על פי המיקום של המשתמש (למשל מוסיקה רגועה בשדות תעופה).

כדי לקבל את המחיר המדויק יש להירשם מכל מכשיר שאינו מריץ iOS (אייפון, אייפד). מי שינסה להירשם לשירות דרך האפליקציה במכשירים כאלה ישלם מחיר גבוה יותר של כ-32 ש"ח, כנראה כדי לפצות על עמלת התיווך של אפל.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?