חדשות אודות
אד האריס

Ed Harris

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"אהבה בשחקים: מאווריק" - ביקורת: הרבה שחקים, מעט אהבה (26.05.22)
מבחינה עלילתית "אהבה בשחקים: מאווריק" מתמקד בהכנות, באימונים ובמהלך התקיפה ה...בלתי אפשרית. חובבי מטוסי קרב ימצאו את מבוקשם. יש הפעם מעט מאוד "אהבה" והרבה מאוד "שחקים". ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"אהבה בשחקים 2" - טריילר 2 מתורגם: הדרמה הרומנטית המפורסמת עוברת לאקשן בסרט ההמשך (17.12.19)
גם בקדימון-טריילר השני של "אהבה בשחקים 2" עם טום קרוז, מיילס טלר, ג'ון האם, אד האריס וג'ניפר קונלי, נראה כי המיקוד בסרט הוא האקשן, וזה מגובה גם ברשימת הקרדיטים של הסרט. צפו בו כעת.
"המידה הגבוהה האחרונה" - טריילר: סבסטיאן סטן חוקר את ההיסטוריה של גיבור מלחמה (27.11.19)
כבר לא רואים הרבה סרטים על מלחמת ויאטנם, והנה סרט הדרמה המלחמתי "המידה הגבוהה האחרונה" (The Last Full Measure), המתהדר בצוות שחקנים חזק, מנצל את הזמן שעבר כדי לרקוד על שתי התקופות - ההווה והמלחמה.
"אהבה בשחקים 2" - טריילר: טום קרוז חוזר לסכנה עם הניסיון בפעלולים מ"משימה בלתי אפשרית" (20.07.19)
טום קרוז ניהל כנראה את "אהבה בשחקים 2" מקרוב, והביא את ג'וזף קוסינסקי מ"אבדון" לביים, את קלאודיו מירנדה לצלם, את ג'רי ברוקהיימר להובלת ההפקה, ואת כריסטופר מק'קורי לתסריט.
הדרך חזרה - ביקורת (13.10.11)
"הדרך חזרה" הוא אך ורק סרט מסע של קבוצת אסירים שנמלטים מגולאג בסיביר, כל הדרך אל הודו - המציג את כוח ההישרדות של האדם, הרצון המדהים לחיים. יונתן דורון מבקר.
אד האריס יגלם את ג'ון מקיין וג'וליאן מור את שרה פיילין ב"שינוי משחק" (25.03.11)
את הסרט יביים ג'יי רואץ' על פי תסריט שעיבד שותפו ל"ספירה חוזרת", דני סטרונג, מספרם באותו השם של ג'ון היילמן ומארק הלפרין.

כתבות אחרות

  • אד מן (ריאיון) - מתוך israelhayom.co.il
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
באש ובמים
באש ובמים
פולאאוט
פולאאוט
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי