חדשות אודות
שני כהן

Shani Cohen

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

אדיר מילר, ערן זרחוביץ' ורינה מצליח מוצאים את "גן הקופים" של אבי נשר (12.06.22)
השחקנים-קומיקאים אדיר מילר, שני כהן, יניב ביטון, ערן זרחוביץ' והעיתונאית רינה מצליח יככבו בסרט "גן קופים" של אבי נשר. את התסריט העוסק בסופר ישראלי שיוצא להילחם על מקומו הראוי בקנון הספרותי הישראלי, כתב נשר בהשראת אירועים אמיתיים.
"השוטרים" - טריילר: צחי הלוי שם סוף לעבריינים שמפחידים את המשטרה, באמצעים לא כשרים (15.01.21)
צפו בטריילר לסדרת המשטרה הישראלית "השוטרים" בכיכובם של צחי הלוי, דני שטג, דניאל גד, מאור שוויצר, אלי פיניש ושירי מימון, שמספרת על קצין בילוש מצטיין שחוזר לעיר ילדותו נהריה, ומגלה שהפשע בעיר חוגג עד כדי כך שהמשטרה פוחדת מהעבריינים.
יהודה לוי ורונה-לי שמעון נוסעים אל "ביתשמש" (13.01.21)
השחקנים יהודה לוי, שני כהן, יניב ביטון ורונה-לי שמעון יככבו בסדרת הדרמה הישראלית "ביתשמש" של גיא סידיס ("בלו נטלי") ונירית ירון ("סיפורי תל אביב", "לא כולל שירות"). את הסדרה יביים תאופיק אבו ואיל ("הנערים", "עטאש").
"הנחלה" - טריילר: שלמה בראבא, שני כהן ונלי תגר מנסים לעשות אקזיט מהמושב (12.11.20)
צפו בטריילר הראשון לסדרה הקומית הישראלית "הנחלה" של אסף בייזר, נטלי מרכוס וארז שלם, ובכיכובם של שלמה בראבא, שני כהן, נלי תגר ומשה אשכנזי, המנסים לעשות אקזיט משלל יוזמות שמבוססות על השטח החקלאי של המשפחה במושב.
תמונה ראשונה מתוך "הנחלה" עם שלמה בראבא, נלי תגר ומשה אשכנזי (04.12.18)
הציצו בתמונה הראשונה מתוך הסדרה הקומית הישראלית "הנחלה" של אסף בייזר, נטלי מרכוס וארז שלם, ובכיכובם של שלמה בראבא, שני כהן, נלי תגר ומשה אשכנזי, שמבשרת על סיום הצילומים.
נלי תגר ושני כהן מצטרפות ל"נחלה" של שלמה בראבא (21.09.18)
השחקניות נלי תגר ושני כהן מצטרפות לשלמה בראבא בסדרה הקומית "הנחלה" של אסף בייזר ונטלי מרכוס עם ארז שלם. בייזר-מרכוס-שלם כתבו את התסריט שעל פיו יביים רועי פלורנטין.
אורנה בנאי עוברת ל"רשת" (24.11.09)
השחקנית אורנה בנאי עוברת לזכיינית ערוץ 2, רשת, על מנת לככב בתוכנית בידור חדשה לצידו של ליאור שליין. מדובר בחוזה ארוך-טווח לשנתיים, שבמהלכן גם תעלה סדרה בפיתוח שלה.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר