חדשות אודות
קארי פישר

Carrie Fisher

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"מלחמת הכוכבים 9: עלייתו של סקייווקר" - ביקורת #1: לא אמין אך קצבי ומהנה (19.12.19)
יש ב"מלחמת הכוכבים: פרק 9 - עלייתו של סקייווקר" הרבה-הרבה יותר מדי אזכורים ומחוות לשלושת הסרטים הראשונים. זה לא מוסיף באמת דבר ובכמויות האלה זה בעיקר מסיט מהסיפור ומהעלילה, אבל בסופו של דבר מדובר בסרט קצבי ומהנה. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"מלחמת הכוכבים": סופה של הסאגה (14.12.19)
הסרט הראשון של "מלחמת הכוכבים" הוציא לבדו המון מושגים, משפטים ודימויים בלתי נשכחים, והוא אחד משני הסרטים הכי מצוטטים בהיסטוריה (לצד "הקוסם מארץ עוץ"). יונתן דורון סוקר את ההיסטוריה והמורשת שממשיכה איתנו עד היום.
"מלחמת הכוכבים 9: עלייתו של סקייווקר" - טריילר מלא ואחרון: היכונו לסוף אפי (22.10.19)
אל כיסא הבמאי של "מלחמת הכוכבים 9: עלייתו של סקייווקר" הוחזר ג'יי-ג'יי אברמס, ואיתו תשוב כל החבורה של הטרילוגיה הנוכחית, כולל דייזי רידלי, ג'ון בויגה, אוסקר אייזק ואדם דרייבר. צפו בטריילר.
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 14- "חנה ואחיותיה" (1986) הנהדר (15.09.18)
אחרי חמישה סרטים שלא התרחשו במנהטן, וודי אלן חוזר עם הסרט הניו יורקי מאוד "חנה ואחיותיה". סקירה מלאה מאת יונתן דורון על הסרט בכיכובן של מיה פארו, ברברה הרשי ודיאן ויסט.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים