חדשות אודות
ואל קילמר

Val Kilmer

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"אהבה בשחקים: מאווריק" - ביקורת #2: אקשן מותח ומלהיב, כמו פעם (30.05.22)
"אהבה בשחקים 2: מאווריק" מרגיש כאילו הגיע מתקופה אחרת, ואולי זו בדיוק הסיבה שכדאי היה ליצור אותו. סרט בלי יותר מדי תוכן או עומק, צפוי מאוד, עם קטעי אקשן מותחים ומלהיבים ופשוט כיפי לצפייה, כמו פעם. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"אהבה בשחקים: מאווריק" - ביקורת: הרבה שחקים, מעט אהבה (26.05.22)
מבחינה עלילתית "אהבה בשחקים: מאווריק" מתמקד בהכנות, באימונים ובמהלך התקיפה ה...בלתי אפשרית. חובבי מטוסי קרב ימצאו את מבוקשם. יש הפעם מעט מאוד "אהבה" והרבה מאוד "שחקים". ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"אהבה בשחקים 2" - טריילר 2 מתורגם: הדרמה הרומנטית המפורסמת עוברת לאקשן בסרט ההמשך (17.12.19)
גם בקדימון-טריילר השני של "אהבה בשחקים 2" עם טום קרוז, מיילס טלר, ג'ון האם, אד האריס וג'ניפר קונלי, נראה כי המיקוד בסרט הוא האקשן, וזה מגובה גם ברשימת הקרדיטים של הסרט. צפו בו כעת.
"ג'יי ובוב השקט מההתחלה" - טריילר: צמד הסטלנים של קווין סמית' ינסה למנוע אתחול (28.07.19)
חברת ההפקה וההפצה של חיים סבן הישראלי, 'סרטי סבן', הקימה לתחיה את צמד הסטלנים של קוין סמית' עם הקומדיה "ג'יי ובוב השקט מההתחלה".
"אהבה בשחקים 2" - טריילר: טום קרוז חוזר לסכנה עם הניסיון בפעלולים מ"משימה בלתי אפשרית" (20.07.19)
טום קרוז ניהל כנראה את "אהבה בשחקים 2" מקרוב, והביא את ג'וזף קוסינסקי מ"אבדון" לביים, את קלאודיו מירנדה לצלם, את ג'רי ברוקהיימר להובלת ההפקה, ואת כריסטופר מק'קורי לתסריט.
עמנואל שריקי נוסעת ל"גאורגיה" (28.10.09)
עמנואל שריקי תככב בסרט על המלחמה בין גאורגיה לבין רוסיה מאשתקד, לצידו של ואל קילמר. במאי "מת לחיות 2", רני הרלין, יביים את סרט המלחמה.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר