חדשות אודות
אהוד בלייברג

Ehud Bleiberg

חדשות
הסרט הישראלי הראשון בנטפליקס ישראל יהיה "תמונת הנצחון" של אבי נשר (02.06.22)
"תמונת הנצחון" של אבי נשר יהיה הסרט הישראלי הראשון שיגיע לשירות הסטרימינג נטפליקס בישראל. עסקת הרכישה של הסרט כוללת את הפצתו בסטרימינג דרך נטפליקס גם בארה"ב.
אבי נשר מחפש את "תמונת הנצחון" (17.12.19)
סרט הדרמה "תמונת הנצחון" של אבי נשר יוצאת לדרך, והחלה בשלבי ליהוק. את הסרט יפיק אהוד בלייברג ("לצוד פילים", "ביקור התזמורת"), בפרויקט המשותף הראשון שלו עם נשר, ואחרי שהאחרון עבד בסרטיו האחרונים בעיקר עם דודי זילבר.
הוכרזו זוכי פסטיבל חיפה 2012: "עלטה" ו"למלא את החלל" הטובים ביותר (08.10.12)
הוכרזו הזוכים בפרסי פסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה 2012, ובינהם "עלטה" ו"למלא את החלל" קטפו את הפרס הראשי בתחרות הקולנוע הישראלי.
אוסקר 2013: צרפת בוחרת ב"מחוברים לחיים"; צ'כיה בסרט ישראלי (21.09.12)
המירוץ לקראת פרסי האקדמיה האמריקאית לקולנוע אוסקר 2013 מתחמם, עם בחירת "מחוברים לחיים" המצליח והקו-פרודוקציה הישראלית "מתוך הצללים".
פטריק סטוארט נכנס "לצוד פילים" בישראל במקום ג'ון קליז (29.07.12)
פטריק סטוארט יחליף את ג'ון קליז בקומדית הפשע הישראלית "לצוד פילים" של רשף לוי. עוד מככבים גם מוני מושונוב, ששון גבאי, משה איבגי וצביקה הדר.
צילומי "לצוד פילים" של רשף לוי ועם מוני מושונוב יחלו השבוע (27.07.12)
קומדית הפשע הישראלית "לצוד פילים" של רשף לוי תחל להצטלם השבוע בירושלים בירושלים. לוי כתב ויביים את הסרט, בו משתתפים מוני מושונוב, ששון גבאי והשחקן הבריטי וכוכב "מונתי פייטון", ג'ון קליז.
ג'ון קליז הבריטי יוצא "לצוד פילים" עם מוני מושונוב וששון גבאי (17.05.12)
השחקן הבריטי וכוכב "מונתי פייטון", ג'ון קליז, יככב לצד מוני מושונוב וששון גבאי בקומדית הפשע "לצוד פילים" של יוצר "הבורר" ו"איים אבודים", רשף לוי.
בשביל מה קיימת האקדמיה הישראלית לקולנוע ולטלויזיה? (27.11.11)
האקדמיה הישראלית לקולנוע ולטלויזיה התכנסה לדון בחזונו של יוה"ר החדש, ולדון בנושא קבלת ההחלטות בה; אך לא הרבה בעל חשיבות ציבורית הולך להשתנות. דיון בנושא.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
למצוא את הדרך
למצוא את הדרך
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה