חדשות אודות
ג'יימס ניוטון האוורד

James Newton Howard

חדשות
"סוחרי הכאב" - ביקורת: חיקוי של "ארין ברוקוביץ'" ו"הזאב מוול סטריט" (31.10.23)
"סוחרי הכאב" עם אמילי בלאנט וכריס אוונס מצליח לשמור על עניין וקצב טוב אבל אין בו שום דבר מיוחד, ברור מאוד מה יקרה ואיך. הוא בעיקר מנסה להידמות לסרטים כמו "ארין ברוקוביץ'" ו"הזאב מוול סטריט" בין היתר. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"חיות הפלא: הסודות של דמבלדור" - ביקורת: מבדר מאוד (14.04.22)
הליהוק של מדס מיקלסן להחליף את ג'וני דפ בסרט "חיות הפלא 3: הסודות של דמבלדור" הוא מבריק. המניירות של דפ מקשות להתייחס אליו ברצינות בתפקיד, בעוד מיקלסן מביא איתו מבט ממזרי ושקט פנימי מאיים. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"ג'אנגל קרוז" - ביקורת: הכול מרגיש מאולץ, נעדר מקוריות ואינו מבדר (29.07.21)
"ג'אנגל קרוז" עם דווין ג'ונסון ואמילי בלאנט מבוים גרוע, מחריש אוזניים ולא הגיוני. חלק מזה היה נסלח לו הסרט היה מופנה בעיקר לקהל צעיר - אך ילדים עלולים לפחד ולהילחץ ממספר רגעים. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד" - ביקורת #2 (19.11.18)
"חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד" הוא סרט המשך נפלא בסדרת הסרטים החדשה של ג'יי. קיי. רולינג. העולם החדש שיצרה בסדרה זו אינו סתם הרחבה של העולם המוכר מסדרת הספרים והסרטים של הארי פוטר, אלא עולם עשיר יותר ומרתק לא פחות. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד" - ביקורת (16.11.18)
"חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד" הוא סרט פנטזיה מעולמו של "הארי פוטר" אשר שופע אפקטים ודל בעלילה שיתאים בעיקר לצעירים ולחובבי הז'אנר. ביקורת סרט מאת גיא סדלינסקי.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר