חדשות אודות
אברהם סלקטר

Abraham Celektar

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"ישמח חתני", הסדרה - טריילר: הירושלמיות מנסות למנוע מצחי הלוי להשפיע על השכונה (30.03.21)
צפו בטריילר לסדרת הדרמה הישראלית "ישמח חתני", שמבוססת על הסרט מ-2016 באותו השם והוקרן בפסטיבל טורונטו, והשיבה את מרבית צוות השחקנים, כולל אורנה בנאי, עינת שרוף, אוולין הגואל, יפית אסולין, שרון אלימלך ואיציק כהן; וצירפה את צחי הלוי.
החלו צילומי העונה הרביעית של "צומת מילר" (16.02.21)
החלו צילומי העונה הרביעית של הסדרה הקומית "צומת מילר" של אדיר מילר, בה מלבד הקבועים גל זייד, מירי אלוני, אברהם סלקטר וגאיה באר גורביץ', יתארחו גם השף אייל שני, חיים אתגר, ליאור סושרד, דין מירושניקוב, מייקל לואיס, דקל וקנין וכוכבי "רמזור".
כוכבי "רמזור" אדיר מילר, נירו לוי וליאור כלפון, יתאחדו בעונה 4 של "צומת מילר" (26.01.21)
כוכבי "רמזור", אדיר מילר, נירו לוי וליאור כלפון, יתאחדו לפרק בעונה הרביעית של סדרת הקומדיה "צומת מילר". תהיה זו הפעם הראשונה שהשלושה יתאחדו על המסך מאז ירדה "רמזור" ב-2014.
צפו בסרט הישראלי הקצר "פרפרים" של יונה רוזנקיאר בפסטיבל החינמי We Are One (03.06.20)
הזדמנות לצפות בחינם דרך האינטרנט בסרט הישראלי הקצר "פרפרים" של יונה רוזנקיאר ("קיבוצניקים"), במסגרת הפסטיבל 'אנחנו אחד' (We Are One) ביוטיוב. הסרט בן 8 הדקות זמין לצפיה כל זמן שהפסטיבל מתקיים, באדיבות פסטיבל קאן, שבו הוקרן אשתקד.
הסרטים הישראלים הקצרים "פרפרים" ו"אנה" יתחרו בפסטיבל טורונטו 2019 (20.08.19)
הסרטים הישראלים "פרפרים" של יונה רוזנקיאר ו"אנה" של דקל ברנסון יתחרו במסגרת הסרטים הקצרים 'שורט קאטס' של פסטיבל טורונטו 2019 שבקנדה.
"העולם מצחיק" - ביקורת #1 (14.06.12)
ב"העולם מצחיק" שכתב וביים שמי זרחין יש שלוש דמויות מעניינות בעלות סיפורים טובים המגולמים בידי שחקנים מצוינים. בשביל מה, אם כן, היה צריך את כל המסביב? יונתן דורון מבקר.
החלו צילומי הסרט "העולם מצחיק" של שמי זרחין (15.05.11)
הסרט הישראלי "העולם מצחיק" של שמי זרחין החל להצטלם בטבריה וימשכו עד תחילת יולי. זרחין כתב את התסריט, וגייס לסרט שחקנים מוכרים רבים שירכיבו למעלה מ-50 דמויות.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים