חדשות אודות
אדי רדמיין

Eddie Redmayne

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"חיות הפלא: הסודות של דמבלדור" - ביקורת: מבדר מאוד (14.04.22)
הליהוק של מדס מיקלסן להחליף את ג'וני דפ בסרט "חיות הפלא 3: הסודות של דמבלדור" הוא מבריק. המניירות של דפ מקשות להתייחס אליו ברצינות בתפקיד, בעוד מיקלסן מביא איתו מבט ממזרי ושקט פנימי מאיים. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
רשמי: מדס מיקלסן יחליף את ג'וני דפ ב"חיות הפלא 3" (28.11.20)
השחקן הדני מדס מיקלסן לוהק רשמית להחליף את ג'וני דפ בסרט ההמשך "חיות הפלא 3", בתפקיד הקוסם הרשע גלרט גרינדלוולד. מיקלסן אינו זר לגילום דמויות מרושעות, וברזומה שלו "חניבעל", "דוקטור סטריינג'" ו"רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים".
"משפט השבעה משיקגו" - טריילר מלא מתורגם: אוסקר, תביאו לנו אוסקר (24.09.20)
צפו בטריילר המתורגם לסרט הדרמה המבוסס על אירועים אמיתיים "משפט השבעה משיקגו" של אהרון סורקין ונטפליקס, שמראה כיצד מכונת השיווק של הסרט מתמקדת בשחקנים דוגמת אדי רדמיין וסשה ברון כהן, ודוחפת אותם לעבר מועמדות לפרס האוסקר.
"משפט השבעה משיקגו" - טיזר טריילר מתורגם: מתמודד הפרסים של אהרון סורקין (14.09.20)
מתמודד הפרסים הבולט "משפט השבעה משיקגו" של אהרון סורקין ונטפליקס, התחדש בטיזר טריילר ראשון, והמראות שהוא משחזר מ-1968 בודאי יקרצו להרבה אנשים באמריקה של 2020.
"השמים הם הגבול" - ביקורת: מסע מרהיב ללא דמויות מעניינות (05.12.19)
השחזור התקופתי בסרט "השמים הם הגבול", התלבושות והקטעים הרבים באוויר יפים אבל הדיאלוגים מתיימרים להישמע חכמים ועמוקים ולא נשמעים אמיתיים. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"השמיים הם הגבול" - טריילר 2: פליסיטי ג'ונס ואדי רדמיין עולים לגובה חדש (25.10.19)
הסיפור של "השמיים הם הגבול" סובב סביב טייסת (פליסיטי ג'ונס) ומטאורולוג (אדי רדמיין) שיצאו ב-1862 למסע מסוכן בכדור פורח אל גובה שאיש לא טיפס אליו בעבר, כדי לאסוף מידע חשוב על מזג האויר. צפו בטריילר השני.
"השמיים הם הגבול" - טריילר: פליסיטי ג'ונס ואדי רדמיין יוצאים להרפתקה בכדור פורח (07.09.19)
בהשראת סיפורם האמיתי של חלוצי התעופה אמיליה וורן וג'יימס גליישר יוצא הסרט "האווירונאוטים" (The Aeronauts) להרפתקה מעופפת עם קדימון טריילר ראשון.
"חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד" - ביקורת #2 (19.11.18)
"חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד" הוא סרט המשך נפלא בסדרת הסרטים החדשה של ג'יי. קיי. רולינג. העולם החדש שיצרה בסדרה זו אינו סתם הרחבה של העולם המוכר מסדרת הספרים והסרטים של הארי פוטר, אלא עולם עשיר יותר ומרתק לא פחות. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד" - ביקורת (16.11.18)
"חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד" הוא סרט פנטזיה מעולמו של "הארי פוטר" אשר שופע אפקטים ודל בעלילה שיתאים בעיקר לצעירים ולחובבי הז'אנר. ביקורת סרט מאת גיא סדלינסקי.
אמנדה סייפריד ל"עלובי החיים" (19.01.12)
השחקנית אמנדה סייפריד מצטרפת לעיבוד החדש של "עלובי החיים", לצידם של יו ג'קמן, ראסל קרואו, אן האת'וואי ואדי רדמיין. במאי "נאום המלך", טום הופר, יביים.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם