חדשות אודות
אלכסנדר סקארסגרד

Alexander Skarsgård

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"מלך הצפון" - ביקורת: נטול יחודיות ונטול איכות (08.05.22)
זה נראה כאילו "מלך הצפון" נכתב לזאק סניידר, אבל סניידר היה תפוס, אז האולפן החליט לפנות לאגרס וכפה עליו את החזון שיועד לסניידר, כולל כל הקיטש והבומבסטיות ההכרחיים לסרט גיבורי על עכשווי. ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
"גודזילה נגד קונג" - טריילר מתורגם: שתי מפלצות הענק נלחמות זו בזו (25.01.21)
שתי מפלצות הענק האגדיות של היפנים נלחמות זו בזו בקדימון-טריילר המתורגם של "גודזילה נגד קונג", וכשהן לא עושות את זה, אז בני האדם מנחיתים פצצות והרבה פטריות אש תופסות זמן מסך. צפו בטריילר בו קינג קונג נלחם בגודזילה.
"ההונאה הגדולה" - ביקורת (26.07.19)
"ההונאה הגדולה" מדשדש בין סרט זוהר שבו הדמויות יכולות להיות חד מימדיות, לבין סרט דרמת עומק שבו מנסים להבין מה עומד מאחורי הפעולות של הדמויות. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"מה הסיכוי" - ביקורת #2 (06.05.19)
סת' רוגן ושרליז ת'רון מגלמים בסרט "מה הסיכוי?" דמויות שונות בתכלית, אך החיבור ביניהן זורם באופן טבעי. הסרט מצחיק מאד, ברמה של צחוק בקול, מה שלא קורה הרבה למבקר גל סדלינסקי. ביקורת סרט.
"מה הסיכוי?" - ביקורת #1 (03.05.19)
בקומדיה הרומנטית "מה הסיכוי?" יש שתי דמויות ראשיות טובות ועגולות שאותן מגלמים בצורה נהדרת שרליז ת'רון וסת' רוגן. ת'רון טובה במיוחד ויש לא-מעט משפטים מצחיקים מאוד בסרט בעל קצב טוב. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"באטלשיפ" - ביקורת #2 (02.05.12)
"באטלשיפ" של פיטר ברג הוא כמו "רובוטריקים" של מייקל ביי, רק שהצופים מצליחים להבין מי נגד מי בין כל הפיצוצים. האקשן המוצלח מחפה על עודף הדברנות. אלי שגב מבקר.
פרסומות הסופרבול המלאות: "באטלשיפ", "ג'ון קרטר", "הנוקמים", "ג'י איי ג'ו 2" ועוד (06.02.12)
גם פרסומות לסרט החדש עם ד"ר סוס, "משחקי הרעב" ו"מעשה הגבורה" מצטרפים למקבץ קדימוני הסופרבול שלנו.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
למצוא את הדרך
למצוא את הדרך
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה