חדשות אודות
סאם קלפלין

Sam Claflin

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"אנולה הולמס" - טריילר מלא ומתורגם: מילי בובי בראון היא בלשית שנונה במיוחד (28.08.20)
צפו בטריילר המתורגם לסרט המיסתורין הקומי "אנולה הולמס" עם מילי בובי בראון מ"דברים מוזרים", בתור האחות השנונה והחריגה-בחברה של הבלש המפורסם שרלוק הולמס (כאן בגילומו של הנרי קאוויל) ושל מייקרופט (סאם קלפלין).
"אנולה הולמס" - טיזר טריילר: מילי בובי בראון היא אחותו השנונה של שרלוק הולמס (19.08.20)
סרט המיסתורין הקומי "אנולה הולמס" המבוסס על ספר מאת ננסי ספרינגר ובבימויו של זוכה האמי הארי בראדביר ("פליבאג"), מילי בובי בראון מ"דברים מוזרים" צעירה בהרבה משני אחיה, שרלוק (הנרי קאוויל) ומייקרופט (סאם קלפלין), אבל לא פחות שנונה וחכמה - וגם לה יש תעלומה לפתור.
"אהבה, חתונה והכל מהתחלה" - טריילר מתורגם: דרכים שונות שחתונה תשתבש (02.04.20)
בקדימון-טריילר של הקומדיה הרומנטית "אהבה, חתונה והכל מהתחלה" התפאורה היא חתונה, והסרט מדגים בכל מיני תרחישים לאותו היום של ניסיונו של סאם קלפלין לעזור בכל דרך שהוא יכול כך שאחותו תצליח להתחתן, כשברקע האהבה שהתפספסה עם אוליביה מאן מקבלת הזדמנות נוספת.
"המלאכיות של צ'רלי" (2019) - ביקורת #2: מלהיב ומשעשע לבאים עם הציפיות המתאימות (15.11.19)
אליזבת' בנקס ביימה, כתבה, הפיקה ומשחקת בסרט "המלאכיות של צ'רלי" (2019) והוא מתאים כמו כפפה ליד למישהי שחרטה על דגלה קידום תפקידים נשיים עגולים. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"המלאכיות של צ'רלי" (2019) - ביקורת #1: כימיה לא מושלמת בסרט מבדר (15.11.19)
"המלאכיות של צ'רלי" מצרף אל קריסטין סטוארט שתי שחקניות ממוצא בריטי בתחילת דרכן: נעמי סקוט ואלה בלינסקי. כל אחת מהן בסדר, אך יחד הכימיה עוד לא לגמרי שם. בסך הכל הסרט מבדר וחולף בצורה יפה בין ערים בכל העולם ועוד. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"שלגיה והצייד" - ביקורת (26.07.12)
תחת ידיו של רופרט סאנדרס, עד כה במאי פרסומות מצליח, מנסה "שלגיה והצייד" להצליח לחצות את היער הקסום ממחוז הילדות לכדי יצירה מעודכנת אך אוסף בעיות דנות אותו לבינוניות ומטה. אופיר איל מבקרת.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר