חדשות אודות
ג'יימס קורדן

James Corden

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"הנשף" - טריילר: המחזמר מברודוויי מגיע למסך הקטן עם ניקול קידמן, מריל סטריפ וג'יימס קורדן (29.11.20)
צפו בטריילר לסרט "הנשף", עיבוד למחזמר מברודווי שביים ריאן מרפי ובכיכובם של ניקול קידמן, מריל סטריפ, ג'יימס קורדן ואנדרו רנלס. העלילה מספרת על תיכוניסטית שאינה מורשית להגיע לנשף הסיום של הלימודים עם בת הזוג שלה, וארבעה כוכבי במה נחלצים לעזרתה.
"קאטס" - טריילר 2 מתורגם: מופע ריקודים ראוותני בסגנונות מגוונים (26.11.19)
העיבוד הקולנועי של "קאטס" מאת הבמאי זוכה האוסקר טום הופר ("עלובי החיים", "נאום המלך") התחדש בקדימון-טריילר שני, שמציג את ההפקה הראוותנית ואת מגוון סגנונות הריקוד שכוללים בלט, ג'אז, מודרני, היפ הופ ואפילו סטפס.
"טרולים 2" - טריילר 2: אוזי אוסבורן ובתו מנסים להשמיד את כל סגנונות המוסיקה מלבד רוק (16.11.19)
העלילה של סרט ההמשך המצויר "טרולים 2" מחזירה אותנו אל פופי (אנה קנדריק) ובראנץ' (ג'סטין טימברלייק) שמגלים שהם שייכים לשישה שבטים חובבי מוסיקה שונה של טרולים שפזורים בשש יבשות, אבל יש מי שרוצה להשמיד את הסגנונות המוסיקלים מלבד רוק.
"פיטר ראביט 2" - טיזר טריילר: הארנב השובב מוצא עולם שבו שובבותו מוערכת (26.10.19)
אולפני סוני שחררו קדימון טריילר לסרט המשפחה "פיטר ראביט 2" בבימויו של וויל גלוק ובקולו של ג'יימס קורדן, הממשיך את עלילות הארנב השובב שהיוו הצלחה יפה אשתקד. צפו.
"קאטס" - טריילר: טום הופר מביא את המחזמר המפורסם לקולנוע עם טכנולוגיות מחשב (20.07.19)
הבמאי זוכה האוסקר טום הופר מביא למסך הגדול כעת את "קאטס", וכעת עם הקדימון טריילר הראשון אנו למדים כי במקום איפור כבד הוא משתמש בטכנולוגיות מחשב כדי להפוך את צוות השחקנים הנחשב שלו לחתולים-אנשים.
"טרולים 2" - טריילר: מוסיקת רוק מנסה להשתלט על העולם (22.06.19)
סרט ההמשך המצויר "טרולים 2" ילחץ חזק יותר על דוושת המוסיקה וימשיך באסופת הכוכבים שלו, שתכלול הפעם את המוסיקאים מרי ג'יי. בלייג', קלי קלרקסון, ג'יי באלווין וג'יימס קורדן.
"אושן 8" - ביקורת #1 (21.06.18)
"אושן 8" הוא סרט מהנה ומבדר עם רגעים מצחיקים, שמספק את הסחורה: מקבלים בדיוק את מה שמצפים, עם שחקניות טובות. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פולאאוט
פולאאוט
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה