חדשות אודות
קיגן-מייקל קיי

Keegan-Michael Key

חדשות
"וונקה" - ביקורת: סרט ילדים מתקתק, קסום ועם הברקות יפות גם למבוגרים (08.12.23)
"וונקה" בכיכובו של טימות'י שאלמיי הוא סרט מתקתק, קסום, עם הברקות יפות, בעיקר בחצי הראשון של הסרט. בכוונה מקפידים שהסרט מתאים לילדים, וזה דבר נכון, אך הוא גם פונה למבוגרים ויש הומור אבסורדי מוצלח. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"האחים סופר מריו" - ביקורת: לרחף על גלי הנוסטלגיה עם אנימציה מלהיבה (06.04.23)
"האחים סופר מריו: הסרט" חביב מאוד, מכוון לילדים מתחת לגיל 10 ולמעריצים שרופים של המשחק המקורי והמשכיו הרבים והמגוונים, ומלא באזכורים שונים ומקסימים לאלמנטים שונים בהם. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"הנשף" - טריילר: המחזמר מברודוויי מגיע למסך הקטן עם ניקול קידמן, מריל סטריפ וג'יימס קורדן (29.11.20)
צפו בטריילר לסרט "הנשף", עיבוד למחזמר מברודווי שביים ריאן מרפי ובכיכובם של ניקול קידמן, מריל סטריפ, ג'יימס קורדן ואנדרו רנלס. העלילה מספרת על תיכוניסטית שאינה מורשית להגיע לנשף הסיום של הלימודים עם בת הזוג שלה, וארבעה כוכבי במה נחלצים לעזרתה.
"משחקים באש" - טריילר מתורגם: ג'ון סנה וקיגן-מייקל קיי הופכים לשמרטפים (26.07.19)
בקומדיה "משחקים באש", ג'ון סנה, קיגן-מייקל קיי וג'ון לגוויזמו מגלמים כבאים שמצילים ילדים מבית בוער, אך לא ידוע מי הוריהם, ובינתים שלושת המבוגרים נאלצים להפוך לשמרטפים של הקטנים השובבים.
"צעצוע של סיפור 4" - ביקורת #1 (20.06.19)
"צעצוע של סיפור 4" פחות טוב משלושת הסרטים הקודמים בסדרה, והוא עדיין סרט מהנה. כיף לחזור ולצפות בשלל הדמויות הנהדרות המוכרות, בתוספת צעצועים חדשים מגניבים. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול