חדשות אודות
סמרה וויבינג

Samara Weaving

חדשות
"בבילון" - ביקורת: השאפתנות דחפה יותר מדי חלקים מיותרים (20.01.23)
עם כל השאפתנות של "בבילון", ועם ההשקעה העצומה, צוות השחקנים המרשים, העיצוב, הקצב והתנופה, השלם קטן מסך חלקיו. בעצם, יש פה יותר מדי חלקים מיותרים - ואפילו חלקים למספר שלמים. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"עיני נחש" - טריילר: הדמות המסתורית מ"כוח המחץ" מקבלת סרט מקורות עשיר בחרבות ורובים (17.05.21)
צפו בטריילר לסרט הפעולה "עיני נחש" אשר מהווה סרט מקורות על הדמות המסתורית שידועה למעריצי כוח המחץ בתור מתבודד שאינו מדבר ומתנקש ללא לאות, ומגלם אותה הפעם הנרי גולדינג מ"עשיר בהפתעה". עוד מצטרפים אנדרו קוג'י ואורסולה קורברו.
"השמרטפית מכה שנית" - טריילר מתורגם: האויבים מהכת חוזרים להכות בתלמיד התיכון (01.09.20)
צפו בטריילר המתורגם לסרט האימה "השמרטפית מכה שנית", שחוזר אל קול שנתיים אחרי שגבר על הכת השטנית שהובילה השמרטפית שלו, ובדיוק כשהוא חושב שכל מה שעליו להתמודד איתו הוא האתגרים הקשים של התיכון, מסתבר שהאויבים מהעבר חזרו.
"ביל וטד מול המוסיקה" - טריילר: קיאנו ריבס ואלכס ווינטר יצילו את העולם עם מוסיקה ובנותיהם (10.06.20)
צפו בקדימון-טריילר של קומדית ההמשך שופעת האופטימיות "ביל וטד 3 מול המוסיקה" שתאחד שוב את התסריטאים המקוריים אד סולומון וכריס מתיסון עם הצמד בשם הסרט קיאנו ריבס ואלכס ווינטר.
"הוליווד" של ריאן מרפי - תמונות ראשונות: סדרה עצובה אבל ססגונית (03.04.20)
"הוליווד" של ריאן מרפי סדרה עם קאסט שחקנים רחב שבינהם ניתן למצוא את דיויד קורנסווט, דארן כריס, ג'רמי פופ, לורה הרייר, סמרה וויבינג, דילן מק'דרמוט, הולנד טיילור, פאטי לו'פון, ג'ים פרסונס וג'ייק פיקינג.
"מי שעומד מאחורי" - טריילר מתורגם: כלה במשחק הישרדות קטלני (11.07.19)
"מי שעומד מאחורי..." הוא מסוג הסרטים שיהיה מאד מפתיע לראות אכן מוקרנים בבתי הקולנוע בישראל, ולא נזרקים ישירות לטלויזיה ול-VOD, אך בינתים נראה שהוא בדרך לקולנוע עם קדימון טריילר מתורגם.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
למצוא את הדרך
למצוא את הדרך
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה