חדשות אודות
אלישבע וייל

Elisheva Weil

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

הוכרזו הזוכים בפסטיבל ירושלים 2021: "מישהו יאהב מישהו" ו"הסירו דאגה מלבכם" הישר' הטובים ביותר (02.09.21)
הוכרזו הזוכים בפרסי פסטיבל הקולנוע ירושלים 2021, ובראשם קטפו "מישהו יאהב מישהו" של הדס בן ארויה ו"הסירו דאגה מלבכם" של תום שובל את פרס חג'ג' לסרט העלילתי הטוב ביותר. "סינמה סבאיא" של אורית פוקס רותם זכה בפרס הביכורים.
הסרטים הישראלים "הברך" ו"מישהו יאהב מישהו" לפסטיבל קרלובי וארי 2021 (06.08.21)
הסרטים הישראלים "הברך" של נדב לפיד ו"מישהו יאהב מישהו" של הדס בן ארויה יוקרנו בפסטיבל הסרטים קרלובי וארי 2021 שבצ'כיה, במסגרת 'אופקים' (Horizons), ויצטרפו לסרט "פלסטר" בכיכובה של השחקנית הישראלית ג'וי ריגר.
"שנות הירח" - טריילר: סדרה אוטוביוגרפית על אביב גפן בשנות הקריירה הראשונות (05.07.21)
צפו בטריילר לסדרת הדרמה הביוגרפית-ישראלית "שנות הירח" של אביב גפן שנכתבה בהשראת חייו, ומספרת על שנות הפריצה של גפן וכיצד פילס את דרכו בעולם המוסיקה ולא התייאש מהמשוכות בדרך ומהכשלונות, עד שהפך לכוכב.
הסרט הישראלי "מישהו יאהב מישהו" של הדס בן ארויה יוקרן בפסטיבל ברלין 2021 (10.02.21)
הסרט הישראלי "מישהו יאהב מישהו" של הדס בן ארויה ("אנשים שהם לא אני") יוקרן במסגרת 'פנורמה' של פסטיבל ברלין 2021 שבגרמניה. עוד יוקרן סרט חדש של אבי מוגרבי ובתחרות הרשמית ישפוט הבמאי הישראלי נדב לפיד.
"שנות הירח" על אביב גפן יוצאת לדרך: תמונות מהקראת התסריט לקראת הצילומים (20.08.20)
אחרי שנים בתכנון, סדרת הדרמה הביוגרפית-ישראלית "שנות הירח" של אביב גפן יוצאת לדרך, והושקה באירוע הרמת כוסית והקראה ראשונה של התסריט במועדון הבארבי בתל אביב. כל השחקנים הראשיים הגיעו: נח אנגלהרד, גילי איצקוביץ', נירו לוי, אסנת פישמן ואלישבע וייל.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם