במאי "בלייד" יחדש את "העורב"

סטפן נורינגטון נבחר לכתוב ולביים עיבוד מחדש של "העורב". נורינגטון פרץ לתודעה עם עיבוד מוצלח לקומיקס "בלייד" בכיכובו של ווסלי סנייפס, אך נעלם אחרי כשלונו של "ג'נטלמנים מובחרים" בכיכובו של שון קונרי.

אנשי חברת ההפקה Relativity Media מנהלים מגעים עם מפיק "העורב" -גרסת 1994, אד פרסמן, על מנת לרכוש את הזכויות להפקת סרטים בסדרה. גרסה 94' בוימה בידי אלכס פרויאס על פי הקומיקס של ג'יימס או'בר, וכיכב בה ברנדון לי בתור מוסיקאי הרוק שנרצח בניסיון להציל את חברתו מפני בריונים, אך שב מן המתים בהנחייתו של עורב על מנת לנקום את דמה.

נורינגטון אמר לוראייטי, "בעוד [סרט העורב] המקורי של פרויאס היה מעוצב וגותי במיוחד, הסרט החדש יהיה ריאליסטי, חד ומיסתורי, כמעט בסגנון תיעודי."

שיוכים: חדשות סרטים
יאקוזה

שכחתם לציין שכוכב הסרט המקורי, ברנדון לי, נהרג על סט הצילומים ומספר סצינות הושלמו ע"י כפיל. אני מחסידי ספרי העורב ואני חייב לומר שהסרט הראשון היה פשוט מושלם מבחינת האווירה, הסרט היה גוטי ואפל וכמובן ברנדון התאים לתפקיד כמו כפפה ליד. אני חושב שאסור לגעת ביצירה הזו, פשוט חבל.
אגב, לפני מספר שנים עלתה בעולם סדרה בשם העורב (שודרה גם בישראל), שלמעשה המשיכה מהנקודה בה הסרט המקורי הפסיק. שם מארק דקסקוס שיחק בתפקיד "אריק דרייבן" ואפשר לומר שהוא בהחלט היה דומה לברנדון לי, אך הסידרה ירדה לאחר העונה הראשונה (22 פרקים) ולא חזרה יותר למסכים.

אלון

חחח יאקוזה,
בהחלט ניכר שאתה מחסידי העורב…

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?