דברים שאנשים אומרים: סניידר על "השומרים"; קיין על המשך ל"אביר האפל" ועוד

זאק סניידר, זכה בפרס במאי השנה בכנס שו-ווסט (ShoWest) והגיב לטענות נגד הצלחת סרטו "השומרים" בקופות:

"הענין ב'שומרים' הוא שזה הרבה טירוף. זה סרט ארוך והוא מדורג R [לגילאי 17 ומעלה. א.ש.]. כולם אומרים ש'מפלצות נגד חייזרים', שהוא סרט מגניב, יצא ועשה איזה 58 מיליון וכולם כאילו, 'אוי אלוהים, זה הלהיט הכי גדול בהיסטוריה!' ואז סרט שדורג R, באורך שעתיים וחצי עם גיבורי על שאונסים זה את זה עושה 55 מיליון דולרים וכולם כזה 'מה? איך זה יתכן?' אני די מרוצה מהסרט."

סניידר כל כך מרוצה מהסרט, שאיפה שהוא ביולי הוא מתכוון להוציא את גרסת הבמאי ל"שומרים", שלדבריו תהיה באורך 3 וחצי שעות וכנראה תוקרן גם בבתי הקולנוע בארה"ב. לא ניתן היה לקבל את תגובת גלובוס גרופ בכדי לדעת האם הסרט ישוחרר גם בארץ מחדש לאקרנים עם גרסת הבמאי, או ישירות לדיוידי, אם בכלל.

—–

מייקל קיין, האיש והאלפרד, אמר שאין מה לצפות לסרט המשך ל"האביר האפל" בשלוש השנים הקרובות, קרי עד 2012. ההגיון הבריא של קיין מסתמך על לוח הזמנים של הסרט "התחלה" של הבמאי כריסטופר נולן, שמתעד להצטלם בקיץ הקרוב ולצאת לאקרנים ביולי 2010.

אם אתם תוהים על ההפרש של השנתיים כדאי שתדעו כי צילומי "האביר האפל" החלו באפריל 2007, והסרט יצא לאקרנים ביולי 2008, וזה אחרי שהיה תסריט כתוב וערוך, דבר שלבאטמן הבא אין.

—–

הבמאי מייקל ביי, האיש והחורבן, אמר על תלת מימד בקולנוע ש"אולי אני מהאסכולה הישנה. אני חושב שזה אולי גימיק." הוא הוסיף אבל שהוא מחכה לסרטו של ג'יימס קמרון, קרי "אווטאר", שיהיה בתלת מימד.

—–

מישל רודריגז חשפה פרטים מכריעים באשר לשלושת התפקידים הבאים שאיתם תופיע על המסך הגדול ב-2009. אז נדגיש: [ספוילר] ב"מהיר ועצבני 4", הדמות שלה מתה. בסרט הביוגרפי "טרופיקו דה סנגרה" הדמות שלה מתה (אבל זה לא חוכמה, כי הדמות שלה היא אחת מהאחיות מיראבל: וויקי באנגלית). ובסרט "אווטאר" הדמות שלה מתה. מדובר ברצף מיתות משעשע למדי, אחרי המיתה הראשונה ב"אבודים", לא?[/ספוילר]

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?