תמונה ראשונה מתוך "בוגד" בכיכובם של ליאור אשכנזי, עוז זהבי וניב סולטן

"בוגד". עוז זהבי.

"בוגד". עוז זהבי עומד. באדיבות האינסטגרם של זהבי.

סדרת המתח-מסתורין הישראלית "בוגד" של רון לשם ("אופוריה") ועמית כהן ("כפולים") ובכיכובם של ליאור אשכנזיעוז זהבי וניב סולטן, התחדשה בתמונה ראשונה מתוך הצילומים המתקיימים בימים אלה. זהבי פרסם את התמונה באינסטגרם האישי שלו.

הסדרה עוסקת בחקירת היעלמותו של מטוס נוסעים ישראלי בעודו בטיסה בין תל אביב לבנגקוק, כשפתרון התעלומה מסתתר בין זהויות 366 הנוסעים. לצוות החקירה מצטרף ג'ורג'י (אשכנזי), איש שטח בכיר בשב"כ שנפלט מתפקידו בעקבות פציעה שהותירה אותו עיוור. אשתו וילדיו של ג'ורג'י היו על המטוס. אל ג'ורג'י מצתוות דן מלכה (זהבי) בתור עוזרו האישי ו'העיניים' שלו. מלכה מנסה לקנות את אמונו של ג'ורג'י ולהוכיח שהוא ראוי להיות סוכן שב"כ, ואולי אף ממשיך דרכו של ג'ורג'י.

מי שמחזירה את ג'ורג'י לפעילות היא דוצי (אורנה בנאי), ראש מחלקת מבצעים בשב"כ. היא גם חברתו הטובה ביותר של ג'ורג'י מזה 20 שנה, אלא שהחברות בינהם תעמוד במבחנים קשים סביב הפרשה. עוד מצטרפת לקלחת היא אחותו (סולטן) של גיבור מלחמה שהיה על הטיסה, שיוצאת לחקירה משל עצמה על עברו וסודותיו. היא חסרת פחד, חריפה ולא עוצרת בשום רמזור כשזה נוגע למטרות שלה. אימה (הזמרת דיקלה) מנהלת את עולמה ומשפחתה ביד רמה, ונהנתה בעבר מתשומת הלב שקיבלה שבנה נפצע והתפרסם, וכעת בנה נעלם.

את הסדרה מפיקות 'ווסטאנד' ו'טדי הפקות' עבור הוט, ומביים אסף פולונסקי ("שבוע ויום").

הפרסום של זהבי באינסטגרם:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by OZ (@zehavioz) on

[…] מיועדת לשידור בתחילת 2021 בערוץ yes Kidz. זהבי ואשכנזי מצטלמים בימים אלה לסדרת דרמה אחרת, היא […]

[…] "אופוריה" של הוט, שאיתה ועם 'ווסט-אנד' הוא וכהן גם נמצאים בימים אלה בתהליכי הפקה של הסדרה "בוגד". עבור 'כאן' זוהי עסקת מכירה שניה […]

[…] לעלות לשידור ב'הוט' בשנה הבאה. יואב גרוס יפיק. סולטן מצטלמת בימים אלה לסדרה "בוגד", ולביא מסתובבת בפסטיבלים […]

[…] השניה של סדרת הנוער התקופתית "פלמ"ח" והספיק כבר להצטלם לסדרה […]

[…] של סדרת הנוער התקופתית "פלמ"ח" אחרי שהספיק כבר להצטלם לסדרה […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?