רשמי: "חזרות" חודשה לעונה שניה

"חזרות". נועה קולר, ארז דריגס.

"חזרות". נועה קולר עם ארז דריגס. צילום: ורד אדיר.

סדרת הקומדיה הישראלית "חזרות" של נועה קולרארז דריגס ואסף אמיר, חודשה רשמית לעונה שניה בידי 'כאן', בדיוק ביום בו ישודר פרק הסיום המוארך (ב'). בכך שמה 'כאן' סוף לשמועות שהתרוצצו באחרונה על חילוקי דעות קשים בין דולר ודריגס לבין אמיר אשר העיבו על האפשרות לעונה נוספת. יצוין שהיוצרים עצמם דחו את הדברים.

את העונה הראשונה שתבוא הערב כאמור לסיום, ביים בועז פרנקל ("קיבוצניקים") לפי תסריט שכתבו קולר ודריגס, אשר למדו יחד (היא שנה מעליו) בסטודיו למשחק של יורם לוינשטין, היו בזוגיות רומנטית אמיתית, ושנה אחרי שנפרדו העלו סיטואציות מהזוגיות שלהם על הבמה בהצגה "אחד פלוס אחת" (2010). מאז הם הספיקו לעבוד יחד בעוד מספר הזדמנויות, אך "חזרות" הפכה לסדרה מדוברת מאד והזניקה את הפופולריות שלהם. העלילה של הסדרה עסקה באיריס ובתומר (קולר ודריגס), זוג יוצרי תיאטרון שנפרדים אחרי חמש שנים של זוגיות יציבה. בדיוק כשהם נפרדים וכשתומר עוזב את הבית, פרויקט החלומות המשותף שלהם מתקבל להפקה בתיאטרון הגדול בישראל. להצגה המבוססת על סיטואציות מהזוגיות של השניים, מלוהקים צמד שחקנים זוהרים (אגם רודברג ואיתי תורג'מן). עוד מופיעים יבגניה דודינה בתור מנהלת התיאטרון ושמיל בן ארי בתור שחקן דגול של התיאטרון.

על פי הודעת 'כאן', שלושת היוצרים קולר-דריגס-אמיר כבר החלו בפיתוח התסריט לעונה הבאה, שתחזיר למסך את כל הדמויות הבולטות בסדרה ותצרף דמויות חדשות. גם את העונה השניה יפיק אמיר דרך 'נורמה הפקות' שלו.

אהבתי את הרפרנס לסצינה מהסדרה בחשבון הטוויטר של כאן:

[…] מסרו לוואלה ולוואינט כי יש סיכוי שיתכן ודריגס לא ישוב לעונה השניה המתוכננת של "חזרות", ושהכל תלוי בעמיתתו לכתיבה, נועה […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?